امضای تفاهم نامه بین دانشگاه پیام نور و سازمان نظام روانشناسی

رئیس دانشگاه پیام نور از امضای تفاهم نامه مشترک بین دانشگاه پیام نور و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران در راستای تبادل تجارب علمی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از دانشگاه پیام نور، محمدرضا زمانی با اشاره به امضای تفاهم نامه مشترک بین دانشگاه پیام نور و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران، هدف از امضای این تفاهم نامه را تحقق اصل عدالت محوری و ایجاد فرصت‌های برابر برای رشد و شکوفایی علمی و فرهنگی دانشجویان برای تبادل افکار و تجارب علمی و امکانات پژوهشی، فرهنگی و آموزشی بین هر دو سازمان عنوان کرد.

وی با تاکید بر استفاده از پتانسیل موجود بین دو سازمان در جهت تحقق اهدافی که در این تفاهم نامه اشاره شده است، گفت: با توجه به گستردگی دانشگاه پیام نور در سراسر کشور و همچنین کارکرد ملی سازمان نظام روانشناسی، این تفاهم نامه بی‌شک اثرات عمیقی در پهنه کشوری خواهد داشت.

رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به کمک سه جانبه دانشگاه پیام نور در تحقق این تفاهم نامه افزود: دانشگاه پیام نور با بیش از ۴۵۰ هزار دانشجو و خانواده‌های آنها تعداد قابل توجهی از اقشار جامعه را در بر دارد و از طرفی با توجه به تربیت نیروهای متخصص و علمی در زمینه روانشناسی، می‌تواند کمک قابل توجهی در پیشبرد اهداف مشترک این تفاهم نامه داشته باشد.

وی تصریح کرد: باید افرادی توانمند را برای تحقق این تفاهم نامه مشترک در نظر بگیریم تا در اسرع وقت با دقت و وسواس در پیشبرد اهداف تلاش کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 998667

وب گردی

وب گردی