اختصاص  ۳۰ درصد از بودجه کل  تهران به حمل و نقل عمومی

رئیس شورای شهر تهران گفت: ۱۸ هزار و ۸۲۰ میلیارد تومان بودجه کل پایتخت در سال ۹۸ است که ۳۰ درصد آن به حمل و نقل عمومی اختصاص دارد.

به گزارش ایسکانیوز، محسن هاشمی با بیان اینکه امروز جلسه پرباری داشتیم و لایحه بودجه سال ۹۸ شهرداری تهران را به اتمام رساندیم گفت: بودجه شهرداری در سال ۹۸ مبلغ ۱۸ هزار و ۸۲۸ میلیارد تومان و بودجه مربوط به سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری نیز مبلغ ۵ هزار و ۶۷۷ میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: در جلسه امروز موضوع استفساریه شهردار در خصوص پرونده‌های بلاتکلیف پس از لغو مصوبه برج باغ‌ها رسیدگی شد که پیش از این دو کمیسیون معماری و شهرسازی و کمیسیون سلامت و محیط زیست بر روی آن کار دقیق انجام داده بودند. در این رابطه ۱۲ پیشنهاد به هیئت رئیسه ارسال شد که تمام ۱۲ پیشنهاد به دقت مورد بررسی قرار گرفت.

وی اظهار امیدواری کرد: پس از مصوبه امروز این باغات از بلاتکلیفی خارج شوند.

هاشمی تاکید کرد: این باغات قبل از لغو مصوبه برج باغ‌ها در تاریخ ۲۲ اسفندماه کلیه عوارض خود را پرداخت کرده بودند.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به انتقاد خبرنگاران در خصوص روند بررسی بودجه گفت: جزئیات بودجه در جداول آورده شده و چون پیشنهادی وجود نداشت، این ردیف‌ها در صحن مطرح نشد.

وی در خصوص اینکه سهم حمل و نقل عمومی از بودجه ۱۸ هزار میلیاردی چه میزان است، گفت: ۳۰ درصد بودجه شهرداری اختصاص به حمل و نقل عمومی دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 998670

وب گردی

وب گردی