کاشت 40 اصله نهال در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر‌انزلی

همزمان با روز درختکاری، 40 اصله نهال به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی کاشته شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از بندر انزلی، امروز (15 اسفندماه 97) همزمان با روز درختکاری، 40 اصله نهال به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی کاشته شد.

حسین شریفی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: درخت مظهر زندگی و باعث لطافت هوا و موجب آرامش و پاکی طبیعت است. غرس درخت و ترویج این فرهنگ مبارک از ضروریات زندگی بشریت به شمار می آید.

سرپرست واحد بندرانزلی افزود: درختان پربارترین و زیباترین نعمت الهی محسوب می شوند و با توجه به آثار فراوانی که برای زندگی بشر و سایر موجودات زنده دارند، در دین مقدس اسلام نیز به امر درختکاری اهمیت بسیار داده شده و همه مردم به این امر خداپسندانه تشویق شده اند.

وی ادامه داد: درخت و طبیعت یکی از مظاهر خلقت خداوند است و وظیفه همه ماست که از این نعمت خدادادی مراقبت کنیم. همه باید برای حفظ محیط زیست و پاکی آن تلاش کنیم و هفته محیط زیست و روز درختکاری نیز فرصت بسیار ارزنده ای برای احیای فضای سبز و توسعه محیط زیست است.

گفتنی است در این مراسم سرپرست، اعضای هیئت رئیسه، استادان، کارکنان و اعضای کانون های مختلف دانشجویی از جمله کانون محیط زیست، کانون هلال احمر، کانون فیلم و عکس، کانون مهر و دوستی، کانون دانشجویان انقلابی و کانون شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 998685

وب گردی

وب گردی