حضور 15 هزار نفری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در اردوی راهیان نور

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امسال حدود 15 هزار نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در اردوی راهیان نور شرکت کرده اند.

رضا نصیری مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره جزئیات اردوی راهیان نور دانشگاه آزاد اسلامی گفت: یکی از شاخص ترین و بهترین اقدامات فرهنگی طی چند سال گذشته در دانشگاه های کشور انجام شده، برگزاری اردوی راهیان نور بوده است که دانشجوی نسل امروز با حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور، با سیره و آرمان شهدا آشنا می شود.

وی افزود: وفاق و همکاری بسیار خوبی میان مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی به منظور اعزام هرچه بهتر دانشجویان به اردوی راهیان نور شکل گرفته است؛ تا بدین لحظه چندین هزار نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در مناطق عملیاتی جنوب کشور حضور دارند و تعدادی نیز طی تا20 اسفندماه عازم این مناطق خواهند شد.

نصیری ادامه داد: نزدیک به 700 نفر از دانشجویان واحد ارومیه روز پنج شنبه (16 اسفند) به مناطق مرزی اعزام شدند؛ معاونت فرهنگی و دیگر مسئولان این واحد زحمات زیادی را در این راستا کشیدند که جا دارد از آن ها تشکر و قدردانی داشته باشیم. امسال حدود 15 هزار نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در اردوی راهیان نور شرکت کرده اند.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به امکانات فراهم شده برای دانشجویان در اردوی راهیان نور تصریح کرد: 20 روز پیش بخشنامه ای از سوی معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد به تمامی واحد ها ارسال شد که بر در این بخشنامه بر امنیت وسایل نقلیه، بیمه و محل اسکان دانشجویان تاکید شده و به همین دلیل، هماهنگی خوبی میان واحدهای خوزستان، ایلام و کرمانشاه که مقصد کاروان های راهیان نور است و به وجود آمده است.

وی اذعان داشت: در کنار برنامه های رفاهی، برنامه های فرهنگی بسیار خوبی برای دانشجویان در نظر گرفته شده است؛ بسیاری از معاونین فرهنگی به همراه جمعی از اساتید دانشگاه آزاد در کنار دانشجویان هستند. افتخار این را داریم که سال گذشته راویان پیشکسوت دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات گردهم آمدند و به نحو مطلوبی توانستند آرمان های دفاع مقدس را تبیین کنند.

نصیری خاطرنشان کرد: تجربه ای که در طول این سال ها بدست آورده ایم نشان دهنده آن است که تمامی دانشجویانی که در اردوی راهیان نور شرکت می کنند، تا چندین ماه بیمه شهدا هستند و اثرات مطلوبی را بر فضای فرهنگی دانشگاه می گذارند.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان گفت: امیدواریم که بتوانیم فرهنگ و آرمان شهدا را هرچه بیشتر در دانشگاه آزاد گسترش دهیم تا روح شهدا و امام شهدا از فعالیت های ما راضی و خشنود باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 998715

وب گردی

وب گردی