از مدال برنز ووشوکاران تا تاسیس مدرسه مهارتی سواد رسانه ای

در هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح واحد های دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی طی هفته ای که گذشت در سطح واحد های دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد. گزیده‌‍ای از مهم‌ترین اخبار صنفی و فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم.

در مهم ترین اخبار می توان به ماموریت مهم واحد های دانشگاه آزاد اسلامی برای راه اندازی مدارس مهارتی اشاره کرد و در همین راستا واحد تبریز در سال آینده مدرسه مهارتی سواد رسانه ای را راه اندازی خواهد کرد. همچنین تیم ووشو برادران دانشگاه آزاد اسلامی موفق به کسب مدال برنز مسابقات لیگ برتر شد.

در گزارش زیر چکیده اخبار را مشاهده می کنید:

مدرسه مهارتی سواد رسانه راه‌اندازی می شود/ انعقاد تفاهم‌نامه واحد تبریز با آموزش و پرورش استان

دانشگاه آزاد اسلامی با راه‌اندازی مدارس مهارتی در نظر دارد تا به دانشجویان در حین تحصیل کمک کند که با شرکت در این مدارس، مهارتشان را افزایش دهند. همان طور که می‌دانید یکی از معضلات دانشجویان نداشتن مهارت کافی است و همین موضوع باعث شده تا فارغ‌التحصیلان دانشگاهی موفق به ایجاد کسب‌و‌کار مناسب نشوند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در سال جدید مدرسه مهارتی سواد رسانه راه‌اندازی می کند.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید:

حضور 15 هزار نفری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در اردوی راهیان نور

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امسال حدود 15 هزار نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در اردوی راهیان نور شرکت کرده اند.

رضا نصیری مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره جزئیات اردوی راهیان نور دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نزدیک به 700 نفر از دانشجویان واحد ارومیه روز پنج شنبه (16 اسفند) به مناطق مرزی اعزام شدند؛ معاونت فرهنگی و دیگر مسئولان این واحد زحمات زیادی را در این راستا کشیدند که جا دارد از آن ها تشکر و قدردانی داشته باشیم. امسال حدود 15 هزار نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در اردوی راهیان نور شرکت کرده اند.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید:

توسعه نیرو انسانی به سبک دانشگاه آزاد اسلامی

دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب اسلامی است. این دانشگاه از زمان تاسیس تاکنون تعداد زیادی از دانشجویان را در رشته‌های مختلف جذب کرده است. آمارها نشان می‌دهد در واحد‌های تهران دانشگاه آزاد اسلامی 205 هزار دانشجو، در واحد‌های زیر مجموعه استان تهران 143 هزار و 400 دانشجو، در واحد‌های زیر مجموعه استان اصفهان 90 هزار دانشجو، در واحد‌های خراسان شمالی 8 هزار و 200 نفر، در واحد های استان اردبیل حدود 9 هزار دانشجو، در واحدهای کرمان 32 هزار و 850 دانشجو، در واحد‌های یزد 16 هزار و 562 نفر، در واحد الکترونیک 15 هزار در استان سمنان 16 هزار و 800 نفر دانشجو تحصیل می‌کنند.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید:

موسی خانی: زیر‌ساخت‌های لازم برای توسعه امور دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی زیر‌ساخت‌های توسعه امور دانش‌بنیان را دارد و با هدایت سرمایه‌های راکد به سمت امور دانش بنیان ، پرچمدار تولید محصولات دانش بنیان در آموزش عالی کشور خواهد شد.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید:

راهنمای ثبت‌نام تسهیلات در دانشگاه آزاد اسلامی

زمان ثبت‌نام استفاده از تسهیلات قرض الحسنه بانکی برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از یازدهم اسفند 97 آغاز و تا بیست و دوم اسفند ماه ادامه دارد و متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه sajed.iau.ir برای استفاده از این تسهیلات اقدام کنند.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید:

ووشوکاران دانشگاه آزاد اسلامی به مدال برنز رسیدند

دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر ووشوی باشگاه‌های کشور به اتمام رسید. تیم ووشوی برادران دانشگاه آزاد اسلامی که با تاخیر بسته شده بود توانست در پایان مسابقات لیگ برتر مقام سوم را کسب کند.

**جدول رده‌بندی نهایی:

1-پاس ناجا با 34 امتیاز

2-پارس جنوبی با 28 امتیاز

3-دانشگاه آزاد با 27 امتیاز

4-باشگاه مقاومت با 18 امتیاز

6-هیأت البرز با 9 امتیاز

6-شهدای زینبیه میانه با 3 امتیاز

7-هیات هرمزگان با 3 امتیاز

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید:

5 قهرمانی و 5 نایب قهرمانی سهم دانشگاه آزاد در مسابقات لیگ برتر

تیم‌های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات لیگ برتر در جایگاه خوبی قرار گرفته‌اند و اغلب تیم‌ها عنوان قهرمانی یا نایب قهرمانی را تصاحب کرده‌اند.

باشگاه فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری برای مسابقات مختلف لیگ برتر شرکت کرده و اکثر تیم‌ها مقام اول یا دوم را کسب کرده‌اند.دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری 16 تیم تشکیل داد و در مسابقات لیگ برتر شرکت کرد.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید:

انتهای پیام/

کد خبر: 998779

وب گردی

وب گردی