تداوم بارش برف و باران در محورهای 9  استان/ ترافیک سنگین  در آزادراه کرج-تهران

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل‌ترافیک پلیس راهور ناجا، گفت : بارش برف در محورهای 9 استان ادامه دارد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی کشور گفت: در استان‌های اصفهان، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، قزوین، قم، مازندران، مرکزی و همدان بارش برف و باران و همچنین در استان‌های خراسان رضوی، سمنان و گیلان شاهد بارش باران هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، گفت: مه گرفتگی و کاهش دید در استان‌های اردبیل، خراسان جنوبی و شمالی، زنجان و لرستان گزارش شده است و در استان‌های کرمان و یزد شاهد وزش باد و گرد و خاک هستیم.

سرهنگ رحمانی تاکید کرد: به رانندگان توصیه می شود نکات ایمنی را رعایت کرده و برای تردد در محور‌های کوهستانی و برف‌گیر کشور از زنجیر چرخ استفاده کنند.

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده ها افزود: در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و آزادراه کرج - تهران حدفاصل پل کلاک تا گرمدره ترافیک سنگین است.

رحمانی به محورهای مسدود اشاره کرد و گفت: محور بدره - دره شهر در استان ایلام و محور‌های شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود، پونل - خلخال، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، سروآباد - پاوه، رویان - بلده و چاهان - زرآباد تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 998887

وب گردی

وب گردی