دشمن نسبت به عملکرد کنونی دانشگاه آزاد اسلامی عصبانی است

معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین، گفت: دشمن نسبت به مدیریت انقلابی حاکم شده در رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی ناراحت و عصبانی است.

به گزارش ایسکانیوز ، سردار سالار آبنوش معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در دو سال گذشته مدیریت انقلابی در دانشگاه آزاد اسلامی اتفاق افتاده است، اظهار کرد: رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی در سال‌های اخیر اقدامات بسیار خوب و اثرگذاری در سطح کشور انجام داده‌اند که هر روز بهتر از دیروز بوده است.

وی افزود: در حال حاضر دشمن نسبت به عملکرد کنونی دانشگاه آزاد اسلامی عصبانی و ناراحت است و هر زمانی که دشمن در مقابل رفتار ما جیغ بکشد و احساس ناراحتی کند، معلوم است که کار ما درست بوده است.

معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین، تصریح کرد: دشمن نسبت به مدیریت انقلابی حاکم شده در رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی فریاد می‌کشد و این نشان‌‌دهنده اقدامات خوب و هوشمند رسانه‌ این دانشگاه است.

سردار آبنوش بیان کرد: کارهای فرهنگی بسیار خوبی هم در دانشگاه آزاد اسلامی اتفاق افتاده که محسوس است و دارم می‌بینم آن‌هایی که نسبت به دانشگاه آزاد اسلامی کینه دارند، در حال حاضر چقدر ناراحت و عصبانی هستند.

کد خبر: 998888

وب گردی

وب گردی