کامبک بانوان بسکتبالیست دانشگاه آزاد اسلامی با طعم قهرمانی/ 6 جام در ویترین ذخیره شد

تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی قهرمان مسابقات لیگ برتر شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در دیداری سخت و حساس موفق شد تیم نامی نو اصفهان را شکست دهد.

این تیم در ابتدای مسابقات لیگ برتر جزو مدعیان اصلی قهرمانی بود و با تلاش بازیکنان و کادرفنی این تیم توانست با کامبک پرقدرت نتیجه را به نفع خود تغییر دهند.

بازگشت با طعم قهرمانی

در ادامه رقابت های لیگ برتر باشگاهی کشور تیم بسکتبال بانوان باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در بازی برگشت که روز گذشته برگزار شد با نتیجه 60 بر 51 تیم نامی نو اصفهان را مغلوب کرد و به همین دلیل، کار به بازی سوم کشید و مسابقه فینال لیگ برتر بسکتبال با نتیجه 58 بر 54 به نفع تیم دانشگاه آزاد اسلامی تمام شد.

اسامی بازیکنان و کادرفنی

اسامی بازیکنان و کادرفنی شامل مائده پور حیدر شیرازی، سحر نجفی، سمیه ثابت زاده، فرزانه فروتن فرد، زهرا عدالت کار، شکیبا کائید، سمانه ثبات زاده، لوسینه آسادوریان، انیسه گریوانی، وانه خیچومیان، شیدا شجاعی مهنه شهری، نیره یزدان پناه گوهر ریزی، حوریا مهدوی، آزاده زمانپوز - سرمربی، زهره خالقی- کمک مربی، آنیا هوسپیان- مربی بدنساز، زهره مرزوقی- سرپرست و اودت آقاجانی –مدیر فنی است

6 جام قهرمانی در ویترین دانشگاه آزاد اسلامی

دانشگاه آزاد اسلامی با کسب قهرمانی در مسابقات بسکتبال توانست ششمین جام زرین را به ویترین افتخارات باشگاه فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کند.

تا کنون تیم های بسکتبال بانوان، دوومیدانی بانوان، بدمینتون بانوان، صخره نوردی بانوان، نجات غریق آقایان، قهرمانی صخره نوردی آقایان توانستند در مسابقات لیگ برتر جام قهرمانی کسب کنند.

پاداش قهرمانی برای بانوان بسکتبالیست

براساس قوانین کمیته فنی باشگاه فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی، تیم هایی که در مسابقات لیگ برتر مقام قهرمانی کسب می کنند با توجه به قراردادشان پاداش دریافت خواهند کرد. به همین خاطر مسئولان باشگاه فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی از ورزشکاران و اعضای کادرفنی تقدیر خواهند کرد و درصدی از قرارداد اعضای تیم را به عنوان پاداش در نظر می گیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 998965

وب گردی

وب گردی