افتتاح نمایشگاه کسب و کار در سما واحد میاندوآب

  نمایشگاه کسب و کار در آموزشکده سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب، نمایشگاه کسب و کار و عرضه تولیدات داخلی صبح امروز با حضور رئیس واحد، رئیس سما، کارکنان و خانواده های دانش آموزان مدارس سما در سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در این افتتاح با تبریک حلول ماه رجب و بزرگداشت هفته نیکوکاری در آستانه سال جدید، افتتاح بازارچه کسب و کار و عرضه محصولات داخلی را از دستاوردهای سما و دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در حمایت از اشتغال و استفاده از کالای ایرانی و نیز پیروی از فرامین مقام معظم رهبری در تحقق اهداف بلند مدت شعار سال حمایت از کالای ایرانی یاد کردند.

دکتر رامین رستمی در ادامه افزود: به منظور ایجاد خلاقیت در بین دانش آموزان و آشنایی قشر نونهال و نوجوان دانش آموز در ایجاد کارگاه های کسب و کار و توسعه صنعت و اقتصاد کشور، افتتاح نمایشگاه های مشابه را از مهمترین برنامه های این واحد دانشگاهی در تبیین و تحقق شعار سال و رسیدن به اهداف بلند مدت نظام و کشور در اجرای برنامه های گام دوم انقلاب برشمردند.

وی اظهار کرد: این کار ارزشمند و ماندگار که با هدف آشنایی دانش آموزان با تولیدات داخلی در زمینه خودکفایی و نیز ارج نهادن به صنایع دستی و غذایی با همکاری مجموعه سما، دانش آموزان و اولیاء آنان برپا شد، با استقبال بسیار خوب دانش آموزان مدارس سما و همراهی خانواده ها همراه بود.

در این نمایشگاه دانش آموزی کارهای دستی مانند نقاشی، گل های تزئینی، گل های باغچه ای و خانگی، سبزه، انواع بافتنی های نقش دار، عروسک های دست باف و همچنین انواع آش، نان و شیرینی عرضه شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 998976

وب گردی

وب گردی