پیام تبریک بسیج اساتید دانشگاه آزاداسلامی به رئیس قوه قضائیه

بسیج اساتید دانشگاه آزاداسلامی طی نامه ای انتصاب آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس قوه قضائیه را تبریک گفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بسیج اساتید دانشگاه آزاداسلامی طی نامه ای انتصاب آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس قوه قضائیه را تبریک گفت.

متن کامل نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی (زید عزه)
با اهداء سلام و تحیات
به میمنت و مبارکی حکم ولایی ولی امر مسلمین جهان، امام دلها، حضرت امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) مبنی بر انتصاب حضرتعالی به ریاست قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران را صمیمانه تبریک عرض می نمائیم.
امید است ویژگی های بارز انقلابی و دینی جنابعالی که همواره یار و یاور امامین انقلاب در عرصه های مختلف در این چهل سال بوده اید و همچنین سوابق فاخر و اندیشمندانه در عرصه قضاوت و خدمات خالصانه در حوزه های مختلف اجرایی که همگی بیانگر تجربه و درایت است نقطه عطفی باشد برای توسعه عدالت اسلامی و مبارزه با فساد که در بیانیه ارزشمند گام دوم انقلاب، مورد تأکید مقام عظمای ولایت قرار گرفته است.
اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان سربازان رهبر فرزانه انقلاب و بازوی دانشگاهی معظم له آمادگی خود برای همکاری همه جانبه با آن مقام محترم در مسند جدید را اعلام می دارد و توفیقات روزافزون شما را در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تحت رهبری داهیانه امام خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند منان آرزو دارند.
بسیج اساتید و دفتر هماهنگی کانون های دانشگاه آزاد اسلامی

انتهای پیام/

کد خبر: 999001

وب گردی

وب گردی