سومین کنگره «کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره» برگزار می‌شود

سومین کنگره «کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره در چهل سالگی انقلاب اسلامی» دوشنبه 20 اسفند (فردا) به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در بسط و توسعه کرسی‌های آزاداندیشی و نظریه‌پردازی، به همت دبیرخانه هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی و دانشگاه آزاد اسلامی، سومین کنگره «کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره در چهل سالگی انقلاب اسلامی» برگزار خواهد شد.

در این کنگره دکتر سید سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر علی‌اکبر ولایتی رئیس هیأت موسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، آیت‌الله علی‌اکبر رشاد رئیس هیات حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی و دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی حضور و سخنرانی خواهند داشت.

همچنین در این نشست علاوه بر بررسی چالش ها و راهکارهای حمایت از گسترش کرسی ها در حوزه علوم انسانی، معارف دینی و هنر و آشنایی با فعالیت های هیات حمایت از کرسی های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره، از صاحبان نظریه، نوآوری و نقدهای موفق که تحت نظارت دبیرخانه هیات حمایت اجلاسیه‌های تخصصی با دفاع موفق داشته‌اند، تجلیل و سند ملی اعطاء خواهد شد.

گفتنی است این کنگره روز دوشنبه 20 اسفند (فردا) از ساعت 8 الی 12 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی به نشانی بلوار ارتش، میدان شهید سوهانی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، مجتمع دانشگاهی ولایت، سالن غدیر برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 999014

وب گردی

وب گردی