کورت اسکواش در تسخیر بانوان  دانشگاه آزاد اسلامی/ هفتمین جام زرین در راه است

پوریا پورعرب- تیم اسکواش بانوان دانشگاه آزاد اسلامی، قهرمانی خود را در لیگ برتر قطعی کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، تیم‌های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات لیگ برتر نتایج قابل قبولی از جمله مقام قهرمانی یا نایب قهرمانی کسب کرده‌اند.

تیم های ورزشی آقایان و بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در چند سال اخیر جزو برترین ها بوده اند و همیشه یک پای فینال محسوب می شدند.

در تمام مسابقات ورزشی لیگ برتر، دانشگاه آزاد اسلامی 16 تیم تشکیل داده و تاکنون 6 جام قهرمانی و 6 نایب قهرمانی کسب کرده است و حالا تیم اسکواش در انتظار رسیدن به جام قهرمانی است و فینال مسابقات در اردیبهشت ماه برگزار می شود.

اسکواش ورزشی راکتی است که به صورت تک‌نفره (2بازیکن) و در زمینی کاملاً احاطه‌شده با دیوارهای معمولاً شیشه‌ای بازی می‌شود. شیشه‌ای بودن دیوارها تماشای بازی توسط تماشاگران را امکان‌پذیر می‌کند.

تیم اسکواش بانوان دانشگاه آزاد اسلامی که برای نخستین بار تشکیل شده است با حضور در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی از سد رقیبان خود گذشته و بهترین نتایج را کسب کرده است و حالا درحال آماده سازی است تا با شرکت در مرحله سوم مسابقات، جام قهرمانی را تصاحب کند.

اسامی بازیکنان و کادرفنی اسکواش بانوان

تیم بانوان دانشگاه آزاد اسلامی از بازیکنان زیر 18 سال تشکیل شده و اغلب آنها ملی پوش هستند. فرشته اقتداری، آیلی نیری، هلیا استیلی، نیکی شمیرانی، فائزه بامروت، سحر فولادوند- سرمربی

اسکواش بانوان در راه قهرمانی

شاگردان فولادوند در مرحله اول به مصاف نامی نو اصفهان و فرش آران رفتند و در این مسابقات توانستند حریفان خود را شکست دهند. در مرحله دوم دانشگاه آزاد اسلامی به مصاف اراک اسکواش و ماتریس یزد رفت و این دو تیم را در دیداری حساس و نزدیک شکست داد.

درمجموع تیم اسکواش بانوان در این دو مرحله امتیازی از دست نداده است. در حساس ترین بازی ها و مرحله آخر دانشگاه آزاد اسلامی به اراک اسکواش و ماتریس خواهد رفت و این درحالی است که شاگردان فولادوند در مرحله قبل موفق به شکست این دو تیم شده بود.

درصورتی که تیم بانوان دانشگاه آزاد اسلامی امتیازی از دست ندهد قهرمان مسابقات لیگ برتر خواهد شد.

با توجه به عملکرد درخشان بانوان اسکواش دانشگاه آزاد اسلامی رسیدن به مدال طلای مسابقات لیگ برتر دور از دسترس نیست.

فولادوند: قهرمانی اسکواش بانوان قطعی است

سحر فولادوند سرمربی تیم بانوان اسکواش دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، گفت: امسال در مسابقات لیگ برتر شاهد چهره‌های جدیدی بودیم و تیم های نامی نو و ماتریس یزد با قدرت در مسابقات شرکت کردند؛ اما ما با استفاده از بازیکنان جوان و با انگیزه توانستیم راه قهرمانی را هموار سازیم.

وی افزود: بازی خیلی سختی با نامی نو اصفهان داشتیم؛ اما خوشبختانه توانستیم تمام رقیبان را شکست دهیم و با بیشترین امتیاز در صدر جدول قرار گیریم.

فولادوند اظهار کرد: با انگیزه و آمادگی که بین بازیکنان وجود دارد به طور قطع قهرمان مسابقات لیگ برتر خواهیم شد و تا زمان برگزاری مرحله پایانی تمام هدف و تمرکزمان روی قهرمانی است.

دانشگاه آزاد اسلامی در انتظار هفتمین جام

دانشگاه آزاد اسلامی با کسب قهرمانی در مسابقات بسکتبال توانست ششمین جام زرین را به ویترین افتخارات باشگاه فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کند.

تا کنون تیم های بسکتبال بانوان، دوومیدانی بانوان، بدمینتون بانوان، صخره نوردی بانوان، نجات غریق آقایان، قهرمانی صخره نوردی آقایان توانستند در مسابقات لیگ برتر جام قهرمانی کسب کنند.

گفتنی است با کسب عنوان قهرمانی در مسابقات اسکواش، تعداد جام های قهرمانی باشگاه فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی به عدد 7 می رسد.

تیم اسکواش بانوان دانشگاه آزاد اسلامی با انجام 6 بازی در مسابقات لیگ برتر هیچ امتیازی از دست نداده و با کسب بیشترین امتیاز در صدر جدول قرار دارد. جدی ترین رقیب دانشگاه آزاد ماتریس یزد بوده که در مرحله قبل از شاگردان فولادوند شکست خورده است.

1_ دانشگاه آزاد اسلامی 18 امتیاز

2_ماتریس یزد 13 امتیاز

3_نامی نو اصفهان 12 امتیاز

4_اراک اسکواش 7 امتیاز

5_فرش آران 0 امتیاز

پاداش قهرمانی برای بانوان اسکواش

براساس قوانین کمیته فنی باشگاه فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی، تیم هایی که در مسابقات لیگ برتر مقام قهرمانی کسب می کنند با توجه به قراردادشان پاداش دریافت خواهند کرد. به همین خاطر مسئولان باشگاه فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی از ورزشکاران و اعضای کادرفنی تقدیر خواهند کرد و درصدی از قرارداد اعضای تیم را به عنوان پاداش در نظر می گیرند.

درصورتی که بانوان اسکواش قهرمان مسابقات لیگ برتر شوند 10 تا 15 درصد از مبلغ قراردادشان را به عنوان پاداش دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 999025

وب گردی

وب گردی