استقبال از نوروز با ترکیب نور و رنگ در منطقه 7

شهردار منطقه 7 از اجرای ترکیب نورپردازی و نقاشی دیواری با استفاده از رنگ های فلورسنت در این منطقه برای اولین بار در شهر تهران در راستای اجرای دستورالعمل استقبال از بهار خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سمیه حاجوی با اعلام این مطلب افزود: این نقاشی دیواری قابلیت انعکاس نور در شب را داشته و با موضوع تنگ ماهی و سبزه عید زیر پل سیدخندان ابتدای خیابان سهروردی شمالی روی دیواری به مساحت 30 مترمربع اجرا شد.

وی افزود: ارزش هنری بسیار بالا، تنوع طرح ها و رنگ ها، زیبایی فضای شهری، قابلیت اجرای طرح در هر وسعتی از دیوار، جدید و متفاوت بودن این سبک ، قابلیت تطابق با هر سلیقه ای، اعم از سنتی و مدرن تنها بخشی از مزایای اجرای نقاشی دیواری روی دیواره های شهر است.

حاجوی گفت: به منظور ایجاد نشاط و شادابی بصری ، زیبایی منظر و نمای شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان در راستای استقبال از نوروز 98 و با بهره‌ گیری از رنگ ‌های مناسب و مصوب سازمان زیباسازی شهرداری تهران با مشارکت اداره زیباسازی منطقه 7، نسبت به طراحی نقاشی و اجرای آن بر روی ایستگاه های اتوبوس ، المان و مبلمان های شهری محدوده پل سیدخندان و خیابان شریعتی حدفاصل خیابان شهید قندی تا بزرگراه رسالت اقدام شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 999054

وب گردی

وب گردی