بیش از 2 هزار‌ نفر در مهلت مجدد کنکور سراسری ثبت‌نام کردند

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام 2 هزار و 368 نفر در مهلت مجدد آزمون سراسری 98 خبر داد.

حسین توکلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره مهلت مجدد ثبت نام آزمون سراسری سال 98 اظهار داشت: به منظور فراهم کردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که به هر دلیل تا امروز (یکشنبه 19 اسفندماه 97) برای ثبت نام در رشته های تحصیلی با آزمون سال 1398 اقدام نکرده اند، مهلت ثبت نام مجدد از صبح امروز (یکشنبه 19 اسفندماه 97) آغاز شده و در پایان روز چهارشنبه (22 اسفندماه 97) پایان می‌پذیرد.

وی ادامه داد: داوطلبان مذکور می‌توانند منحصرا از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور برابر ضوابط، با مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه های این سازمان برای شرکت در رشته های تحصیلی با آزمون، ثبت نام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: با توجه به این که اطلاعات ثبت نامی تعداد یک میلیون و 76 هزار و 657 داوطلبانی که در مهلت مقرر در آزمون ثبت نام کرده اند از امروز (یکشنبه 19 اسفندماه 97) روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته، این داوطلبان نیز می توانند با مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت نامی خود و در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی حداکثر تا پایان روز چهارشنبه (22 اسفندماه 97) اقدام کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: به کلیه داوطلبان تأکید می شود با توجه به این که برای داوطلبان آزمون سراسری سال 1398 بر اساس نوع نظام آموزشی، دو نوع سؤال متفاوت تهیه و در جلسه آزمون در اختیار داوطلبان قرار می گیرد؛ بنابراین برای داوطبان نظام آموزشی جدید 6-3-3 (دانش آموزان فعلی نظام جدید پایه دوازدهم)، یک نوع سؤال و برای داوطلبان نظام آموزشی سالی-واحدی یا ترمی-واحدی دارنده گواهینامه دوره پیش‌دانشگاهی و دارندگان دیپلم دوره چهار ساله نظام قدیم آموزش متوسطه، یک نوع سؤال توزیع می شود.
وی افزود: ضروت دارد کلیه داوطلبان ضمن بررسی نظام آموزشی خود در تقاضانامه، در صورتی که در این خصوص مرتکب اشتباه شده اند، در مهلت در نظر گرفته شده و حداکثر تا پایان روز چهارشنبه (22 اسفندماه 97) نسبت به اصلاح و ویرایش نظام آموزشی خود اقدام کنند. در غیر این صورت مسئولیت این موضوع به عهده شخص داوطلب خواهد بود.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان گفت: تا ساعت 13:30 امروز (یکشنبه 19 اسفندماه 97) تعداد 2 هزار و 368 نفر ثبت نام کرده اند. داوطلبان گرامی می توانند سؤال خود را به بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور یا با شماره تلفن 42163-021 در میان بگذارند و از مراجعه حضوری به این سازمان خودداری کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 999061

وب گردی

وب گردی