تقدیر ۲۰۰ نماینده از رهبر انقلاب  برای انتصاب حجت الاسلام رئیسی

۲۰۰ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای از رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌دلیل انتصاب حجت الاسلام رئیسی به ریاست قوه قضائیه تقدیر کردند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، 200 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی از ایشان به‌دلیل انتصاب حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی به ریاست قوه‌ قضائیه تقدیر کردند.

متن نامه 200 نماینده مجلس به‌شرح زیر است:

محضر مبارک حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای؛ رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)

سلام علیکم؛

قوه قضائیه دارای ارزش، احترام و جایگاه والایی در نظام اسلامی و جامعه بشری است، اعتباری که شهید مظلوم حضرت آیت‌الله دکتر بهشتی، اولین مسئول دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران با اهدای خون پاکش تضمین نمود. شهدای متعددی در قوه‌ قضائیه در راه اقامه قسط و عدل جانشان را نثار کردند تا آرامش و امنیت را برای مردم به‌ارمغان آورند.

انتصاب شایسته حضرت آیت‌الله رئیسی در جایگاه ریاست قوه عدلیه با تدبیر حکیمانه حضرت‌عالی امید و شعف را به جامعه گسیل داشت. ایشان دارای شخصیتی وزین، مردم‌دار، انقلابی و ساده‌زیست بوده و شناخت کامل و حسن سابقه در قوه قضائیه کمک شایان توجهی در پیشبرد امور خواهد داشت. توصیه‌های اثربخش حضرت‌عالی که نشان از درایت و عمق شناخت معظم‌له از مسائل، تنگناها و ظرفیت‌های قوه قضائیه است در صورت اجرای دقیق و کامل می‌تواند گره‌گشای مشکلات جامعه باشد. این توصیه‌های مترقی در تدوین و اجرای سند تحول قوه قضائیه بایستی به‌عنوان اصول اولیه مدنظر قرار گیرد.

در راستای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب از رئیس جدید قوه قضائیه انتظار داریم از ظرفیت‌های جوانان نخبه، متعهد و مؤمن به نظام و انقلاب استفاده نموده و برای ریشه‌کنی کامل فساد از جامعه تلاش قاطعانه نمایند.

جا دارد از مساعی و خدمات ارزنده حضرت آیت‌الله آملی لاریجانی، رئیس سابق قوه قضائیه که از شخصیت‌های ارزنده نظام هستند قدردانی نموده و برای ایشان در مسئولیت جدید آرزوی توفیق مسئلت نماییم.

سلامتی و دوام عمر حضرت‌عالی و شادی روح حضرت امام خمینی‌(ره) را از درگاه ایزد منان خواستاریم.

تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 999072

وب گردی

وب گردی