دوره آموزشی کمک های اولیه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود برگزار شد

در دوره آموزشی کمک های اولیه که به همت کانون دانشجویی هلال احمر واحد شاهرود به مدت 22 ساعت برگزار شد، مباحث مقدماتی امداد و کمک های اولیه اعم از مباحث CPR، خفگی، پانسمان و بانداژ، ارزیابی و تدریس شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از شاهرود، دوره آموزشی کمک های اولیه به مدت 22 ساعت به همت کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در دانشکده علوم پایه این واحد دانشگاهی تشکیل شد.

دبیر کانون جوانان هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود با اشاره به استقبال خوب دانشجویان علاقمند از این دوره گفت: برای برآوردن نیاز جوانان و دانشجویان جامعه ایران اسلامی اولین دوره کمک های اولیه به مدت ۲۲ ساعت و در طول 8 روز با آموزش مربی های توانمند جمعیت هلال احمر شهرستان شاهرود سرکار خانم سمیه مرتضی و سرکار خانم مریم عباسی برگزار گردید.

مطهره حسینی در خصوص مباحث آموزش داده شده در این دوره اظهار کرد: دراین دوره که با هدف "در هر خانواده حداقل یک امدادگر" تشکیل شد مباحث مقدماتی امداد و کمک های اولیه اعم از مباحث CPR، خفگی، پانسمان و بانداژ، ارزیابی و .... تدریس شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پس از برگزاری آزمون نهایی به شرکت کنندگان دوره فوق گواهی پایان دوره" امداد و کمک های اولیه ۲۲ساعته" توسط جمعیت هلال احمر اهدا شد و آقایان شرکت کننده در این دوره با گذراندن این دوره می توانند در شیفت های پایگاه های هلال احمر و خانم های شرکت کننده هم در اردوهای توان افزایی شرکت داشته باشند.

کد خبر: 999129

وب گردی

وب گردی