مدیریت راهبردی فرهنگی با استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه ـ مجلسی گفت: ظرفیت‌های بسیاری در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد که با برنامه ریزی، اجرا و ارزیابی می‌توان به مدیریت راهبردی فرهنگی دست یافت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد مبارکه ـ مجلسی، دومین نشست مشترک مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با کارشناسان فرهنگی، با حضور دکتر گلناری عباسی سرپرست واحد مبارکه ـ مجلسی و امام جمعه شهر مبارکه برگزار شد.

دکتر گلناری عباسی در این نشست با اشاره به اهمیت عملیاتی شدن فعالیت‌های حوزه فرهنگی گفت: برنامه‌های عملیاتی ـ فرهنگی مدون نداریم و بر اساس رسالت فرهنگی باید با اثربخشی و کارآیی به اقداماتی مؤثر دست یابیم.

وی ارزشیابی فعالیت‌های اثربخش را با رویکردهای داده‌محور، فرآیندمحور و خروجی‌محور عنوان کرد و گفت: در حوزه فرهنگی دقت، صرفه‌جویی، کارآمدی و استفاده از ظرفیت‌ها مهم است و ظرفیت‌های بسیاری در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد که با برنامه ریزی، اجرا و ارزیابی می‌توان به مدیریت راهبردی فرهنگی دست یافت.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه شهر مبارکه نیز در این نشست خطاب به کارشناسان فرهنگی گفت: شما طلایه‌داران امور فرهنگی هستید و باید در تعامل با دیگران به گونه‌ای عمل کنید که موجبات دفع جوانان از مباحث فرهنگی نشوید.

در ادمه، حجت الاسلام والمسلمین حیدری مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان اظهار داشت: نسل چهارم دانشگاه ها باید در تمامی ابعاد کشور دغدغه مسأله محوری و تبدیل علم به ثروت داشته باشند.

وی تأکید کرد: کارشناسان فرهنگی باید فرهنگ ناب را در دانشگاه ها پیاده کنند. نهاد نمایندگی از فعالیت‌های ارزشمندی که در راستای مطالبات مقام معظم رهبری و شعائر انقلاب و اسلام است، حمایت می کند. در گام دوم انقلاب باید علم و عمل را جایگزین شعار کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 999200

وب گردی

وب گردی