اعزام ۶۰۰ زوج جوان با قطار عروس به مشهد مقدس

مدیرعامل شرکت‌های قطاهای نور با اشاره به اختصاص قطار ۵ ستاره عروس برای ۶۰۰ زوج جوان گفت: این زوج‌ها امشب با همکاری نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و آستان قدس رضوی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

به گزارش ایسکانیوز، احمدرضا صبری در حاشیه مراسم رونمایی از قطار ۵ ستاره و اعزام ۶۰۰ زوج به مشهد مقدس با این قطارها اظهار داشت: با توجه به همکاری شرکت راه‌آهن با شرکت قطارهای نور و تأکید بر ارائه خدمات برمبنای ۵ ستاره موفق شدیم قطارهای ۵ ستاره وارد ناوگان کنیم.

وی افزود: خدمات ۵ ستاره در قطارهای ما معادل خدمات رفاهی بزینس کلاس در هواپیما است.

وی به مزایای سفرهای ریلی اشاره کرد و افزود: در مسیرهای کرج - مشهد، تهران - مشهد، اصفهان - مشهد، تهران - شیراز و جمعاً شش مسیر فعال هستیم.

مدیرعامل شرکت‌های قطارهای نور با بیان اینکه ۲ رام قطار پنج‌ستاره داریم، گفت: سال آینده ۴ رام قطار ۵ ستاره دیگر وارد ناوگان ریلی کشور می‌کنیم.

وی با بیان اینکه قطارهای ۵ ستاره نوروز ۹۸ در خدمت مسافران مشهد است، گفت: ما جوان‌ترین قطارهای کشور را داریم و این قطارها امکانات ویژه‌ای دارند.

صبری افزود: برای ارتقای این ۲ رام قطار ۵ ستاره ۲.۸ میلیارد تومان هزینه کرده‌ایم.

وی با اشاره به اعزام ۶۰۰ نفر از زوج‌هایی که اسفندماه امسال ازدواج کرده‌اند، گفت: امشب این زوج‌ها با قطارهای ۵ ستاره به مشهد مقدس اعزام می‌شوند، ما واگن‌های ویژه عروس و زوج‌های جوان داریم و با همکاری نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران این قطارها راه‌اندازی می‌شود.

مدیرعامل شرکت‌های قطارهای نور افزود: همچنین آستان قدس رضوی هم در برنامه مبدا به مبدا خود از زائران حمایت می‌کند.

صبری گفت: ۸۵ درصد از حدود ۶۰۰ هزار نفر مسافران نور الرضا(ع) سالانه مسافر و زائر امام رضا(ع) هستند و آستان قدس این عنایت را به ما داشته که کارکنان ما خادم‌یار امام رضا باشند.

وی افزود: در قطارهای عروس ما مراسم عقد نمادین و سفره عقد در رستوران قطار داریم.

وی با بیان اینکه سال آینده این قطار عروس در مسیر اصفهان هم راه اندازی خواهد شد، گفت: ما تلاش کردیم در قطارهای خود واگن ویژه بانوان برای راحتی آنها داشته باشیم.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 999244

وب گردی

وب گردی