سامانه پاسخگویی بدنه اداری در دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی می شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از راه‌اندازی سامانه ای به منظور پاسخگویی و ارزیابی عملکرد بدنه اداری این دانشگاه در سال 98 خبر داد.

دکتر محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره سیاست گذاری های دانشگاه آزاد اسلامی برای رسیدن به این که تا سال 1404 انتخاب اول دانشجویان باشد، اظهار کرد: مهم ترین اقدامی که دانشگاه آزاد اسلامی بدین منظور انجام داده، ایجاد فرآیندی به منظور پاسخگو بودن بدنه اداری این دانشگاه است.

وی افزود: در این راستا، سامانه ای را طراحی کرده ایم که از ابتدای سال آینده در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و پس از آن در کلیه واحدها پیاده سازی خواهد شد؛ این سامانه کیفیت خدمات اداری ارائه شده به دانشجویان را تضمین خواهد کرد.

دکتر طهرانچی ادامه داد: دانشجویی که می خواهد در سیستم آموزش عالی حرف اول را بزند، باید نظام پاسخگویی مناسبی را در اختیار داشته باشد؛ دانشجویان به وسیله این سامانه می توانند افرادی که به آن ها خدمات می دهند را از تمامی جوانب مورد ارزیابی قرار دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: این سامانه شش ماه ابتدایی سال آینده در سازمان مرکزی دانشگاه راه اندازی خواهد شد؛ این موضوع تحولی جدی در راستای پاسخگو بودن نظام اداری دانشگاه آزاد اسلامی محسوب می شود.

وی با اشاره به افتخارات ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری اذعان داشت: ما افتخار داریم که دانشگاه آزاد به عنوان یک دانشگاه اجتماعی، مقام های بسیار زیادی را در رشته های مختلف ورزشی کسب کرده است؛ چرا که مسئله ورزش، رکن اصلی نشاط محیط های دانشجویی محسوب می شود.

دکتر طهرانچی در پایان خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی این توانایی را دارد که ورزش را به دو صورت عمومی و قهرمانی دنبال کند؛ بنای ما بر این است که ورزش عمومی و قهرمانی را به شکلی به یکدیگر ارتباط دهیم که دانشجو پس از ورود به این عرصه، آینده ای درخشان را برای خود متصور شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 999268

وب گردی

وب گردی