کسب رتبه علمی-پژوهشی وزارت علوم توسط سه نشریه دانشگاه آزاد اسلامی

سه عنوان از نشریات دانشگاه آزاد اسلامی، رتبه علمی پژوهشی وزارت علوم را دریافت کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سه فصلنامه دانشگاه آزاد اسلامی از کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری موفق به دریافت رتبه علمی-پژوهشی شدند.

فصلنامه Journal of Mathematical Extension یکی از نشریات تخصصی در موضوع ریاضی است که فعالیت خود را از سال 1383 آغاز و تاکنون موفق به نمایه شدن در پایگاه‌هایی مثل ،EBSCOOCLC، entralblatt MATH ، MathSciNet، ISI-ESCI، DOAJ‌ و ... شده است.

این نشریه با سردبیری دکتر خدیجه جاهدی و حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز منتشر می‌شود و به تازگی موفق به کسب رتبه علمی پژوهشی از کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شده است.

علاقمندان می‌توانند برای ارسال مقاله و کسب اطلاعات بیشتر، به آدرس http://www.ijmex.com مراجعه کنند.

یکی دیگر از فصلنامه‌هایی که موفق به دریافت رتبه علمی-پژوهشی شده است، فصلنامه «تفسیر و تحلیل متون زبان و ادبیات فارسی (دهخدا)» از مجلات علمی واحد کرج است که با سردبیری دکتر احمد ذاکری از سال 1387 فعالیت خود را آغاز کرده است.

آدرس سامانه این مجله http://dehkhoda.kiau.ac.ir است.

همچنین فصلنامه Mathematical Sciences در شاخه ریاضیات از سال 1385 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج شروع به فعالیت کرده و توسط انتشارات اشپرینگر چاپ می شود.

این فصلنامه که با سردبیری دکتر خسرو مالک نژاد و با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج منتشر می شود، تاکنون در پایگاه‌های OCLC،ZentralblattMATH ، MathSciNet ، ISI-ESCI ،DOAJ‌ و ... نمایه شده است.

سامانه این مجله به آدرس https://link.springer.com/journal/40096 در دسترس پژوهشگران قرار دارد.

گفتنی است دانشگاه آزاد اسلامی در حال حاضر 387 عنوان نشریه در گروه‌های مختلف علمی دارد که از این تعداد 115 عنوان رتبه علمی از وزارتین دارند. 111 عنوان دارای رتبه علمی پژوهشی و 4 عنوان دارای رتبه علمی ترویجی، 13 عنوان از مجلات دانشگاه آزاد اسلامی نیز در فهرست ESCI و 17 عنوان در پایگاه Scopus نمایه هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 999272

وب گردی

وب گردی