«فلک‌الافلاکی‌ها» میزبان زیست‌بوم کارآفرینی و نوآوری

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری با هدف بازدید از واحدهای دانش‌بنیان و توسعه زیست‌بوم کارآفرینی و نوآوری به استان لرستان سفر کرد.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، استان لرستان روز سه شنبه میزبان سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری است. ستاری و معاونانش در نخستین بخش سفر خود با حضور در بروجرد ، به واحدهای فناور و دانش‌بنیان مستقر سری می‌زنند، با فعالان فناور این واحدها درباره مشکلاتشان، نیازهای زیست‌بوم اقتصاد دانش‌بنیان و برنامه‌های نوآورانه آینده‌شان گفت‌وگو می‌کنند. استان‌دار و مسئولان استانی از معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری استقبال کردند.

شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاه آیت‌الله بروجردی، نخستین میزبان معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری و همراهانش است. ستاری در ادامه مرکز نوآوری این دانشگاه را افتتاح می‌کند.

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری به خرم آباد می‌رود و از 2 مجتمع دانش‌بنیان «کشت و صنعت خرمان» و «داروسازی دکتر جهانگیر» که در شهرک صنعتی شماره یک مستقر است دیدن می‌کند.

بازدید از مراکز علمی و فناور دانشگاه‌های لرستان و علوم پزشکی، بخش دیگری از سفر معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری به استان لرستان است.

واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان لرستان، میزبان رییس ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش‌بنیان است و ستاری، ضمن دیدن دستاوردهای این واحدها، شنونده توانمندی‌ها و دغدغه‌های فناوران مستقر در این پارک خواهد بود.

رییس ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان همچنین حضور در مرکز رشد جهاد دانشگاهی و مرکز رشد سلامت برای گفت‌وگو با فعالان فناور مستقر در این مراکز را در برنامه دارد.

در بخش دیگری از این سفر، معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری و سید احمد میرعمادی امام جمعه خرم‌آباد و نماینده مقام معظم رهبری در استان لرستان دیدار و گفت‌وگو می‌کنند.

شرکت در نشست شورای اقتصاد مقاومتی استان لرستان و سخنرانی در جمع مسئولان استانی با محور اقتصاد دانش‌بنیان، اهمیت نوآوری و زیست‌بوم کارآفرینی و نوآوری پایان‌بخش سفر یک‌روزه معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری به استان لرستان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 999275

وب گردی

وب گردی