معرفی بازیابی برند صادرات تولیدات دانش‌بنیان در آلمان

مدل بازیابی برند در حوزه صادرات خدمات نرم افزاری به کشور آلمان در یک نشست تخصصی و با هدف توسعه صادرات تولیدات دانش بنیان بررسی می شود.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، با توجه به اهمیت موضوع برندینگ و نقش آن در توسعه بازار محصولات دانش بنیان ، بررسی مدل های مختلف برندینگ از جمله بازیابی برند نیز حائز اهمیت است به همین منظور نشست تخصصی با محوریت صادارت تولیدات دانش بنیان برگزار می شود .

دراین نشست مسعود حسنی به عنوان نماینده مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری در کشور آلمان به ارائه گزارشی درباره نحوه صادرات نرم افزارهای دانش بنیان به این کشور می پردازد .

مدل بازسازی برند (Re-Branding) مدلی است که یک برند قدیمی برای توسعه و پیشرفت ظاهر خود را تغییر می دهد و با رقبای خود به رقابت می پردازد تا بتواندسهم بازار از دست رفته خود را دوباره بازیابد.

هدف از بازیابی یک برند نفوذ به درک مشتری از یک محصول و یک برنداست که به وسیله بازسازی دوباره درک جدید مشتری از برند قدیمی را به نیازش نزدیک‌تر کند و بازار تولیدات خود را دوباره شارژکند .

در نشست تخصصی صادرات خدمات نرم افزاری به کشور آلمان با مدل Re-Branding سرفصل هایی از جمله فرصت های صادرات خدمات نرم افزاری در کشور آلمان ،خدمات شرکت رایتون برای توسعه کسب و کار شرکت های دانش بنیان در کشور در حوزه نرم افزارو قوانین و مجوزهای مهم حوزه نرم افزار در کشور آلمان مورد بحث و بررسی قرار می گیرد .

این نشست تخصصی 22 اسفند ازساعت 14تا 16در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود .

ثبت نام برای حضور در نشست تخصصی صادرات خدمات نرم افزاری به کشور آلمان با مدل Re-Branding از طریق سامانه bizservices.com انجام می شود. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشترمی توانند با شماره تلفن های 6-63103315 در کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری تماس گیرند .

انتهای پیام/

کد خبر: 999311

وب گردی

وب گردی