اعزام 240 دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به اردوی راهیان نور

رئیس دانشگاه آزاد واحد رشت با یادآوری جانفشانی های غیورمردان این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس گفت: جوانان باید جایگاه خویش را بهتر بشناسند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از رشت،دکتر ابراهیم چیرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در حاشیه مراسم بدرقه این دانشجویان گفت: حضور دانشجویان در مناطق جنگی و سفرهای راهیان نور موجب خواهد شد تا با یادآوری جانفشانی های غیورمردان این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس، جوانان جایگاه خویش را بهتر بشناسند و در سنگر های علمی و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی قوی تر عمل کنند.

وی با تشریح تأثیر سفرهای معنوی راهیان نور بر روی نسل جوان تأکید کرد: پیوند نسلهای دوم، سوم و چهارم انقلاب اسلامی با نسل اولی ها از جمله مهمترین آثار و برکات راهیان نور است و این سفرها موجب می گردد تا عرفان، معنویت و عبودیت یک رزمنده، در جوانان تاثیرپذیر باشد و بنیه های فرهنگی و معنوی آنان تقویت گردد.

همچنین حامد نجاتی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، گفت: تعداد 240 نفر از دانشجویان به تفکیک 120 دانشجوی خواهر و 120 دانشجوی برادر در سفر راهیان نور سال 97 ثبت نام کردند.

وی ادامه داد : در این سفر چهار روزه دانشجویان از مناطق شلمچه، پادگان دژ، دوکوهه، معراج الشهدا، فکه و دیگر مناطق پیش بینی شده بازدید خواهند کرد.

نجاتی با بیان اینکه یک سوم ثبت نامی ها سفر اولی هستند، تصریح کرد: از تعداد دانشجویان متقاضی حضور در مناطق عملیاتی تعداد 84 نفر از دانشجویان ورودی 97 بودند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از رشت، تعداد 240 نفر از دانشجویان در قالب 8 دستگاه اتوبوس به مناطق جنوب اعزام شدند.

کد خبر: 999312

وب گردی

وب گردی