آژانس‌های مسافرتی حق افزایش قیمت در ایام عید را ندارند

رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گفت: آژانس‌های خدمات خارج از سیاست‌های ابلاغی حرکت نکنند و حق افزایش قیمت را ندارند.

به گزارش ایسکانیوز، علی اصغر مونسان در نشست خبری رونمایی از سامانه خدمات سفر گفت: ایمنی و امنیت در سفر برای ما بسیار مهم است. همه باید تلاش کنیم که در عید اتفاق ناخوشایندی اتفاق نیفتد.

رئیس سازمان میراث فرهنگ گفت: هیچ گونه حادثه و اخبار منفی در ایام عید نشنویم. همه ساله جشن نوروز برای ما بسیار مهم است. امسال باید به صورت ویژه به این امر بپردازیم. باید جلو اتفاقات بد را بگیریم و حداکثر رضایت مردم را جلب کنیم.

مونسان گفت: به مساله افزایش قیمت به شدت توجه و تاکید کردیم. همین الان گزارش افزایش قیمت هواپیما را داشته ایم. نباید سوژه بلیت هواپیما تمام زحمات را تحت الشعاع قرار دهد. آژانس‌های خدمات خارج از سیاست‌های ابلاغی حرکت نکنند و حق افزایش قیمت را ندارند .

وی با اعلام اینکه موضوع قیمت نباید باعث تلخی کام مردم شود گفت : سیاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری جلوگیری از افزایش قیمت‌ها است. بهداشتی بودن و سلامت نیز مساله دیگر موردتوجه ماست. رستوران‌ها و هتل‌ها باید خدمات با کیفیت و سالمی را به مردم ارائه کنند.

وی ادامه داد: امسال پیش بینی می‌کنیم تعداد سفر‌ها ۲۰ درصد افزایش یابد. در سال ۹۷ جهش گردشگر خارجی را داشتیم و از عدد ۷ میلیون نفر در یازده ماهه سال عبور کردیم.

وی در ادامه افزود: از ۴۰۰ واحد بوم گردی به ۱۵۰۰ واحد رشد کرده ایم. این واحد‌ها می‌توانند به توزیع سفر کمک کنند.

وی گفت: در رسیدگی به شکایات به دنبال تنبیح کردن نیستیم و هدف نا جلب رضایت مندی مردم است؛ و در تلاشی رسیدگی به شکایات مردمی در سامانه خدمات سفر آنلاین و در لحظه باشد. شماره تلفن ۰۹۶۲۹ برای گزارش شکایت مردم است. باید در این سامانه به شکایات به سرعت رسیدگی شود.

مونسان گفت: در سال جاری به سه موضوع توزیع سفر، عدم افزایش قیمت و کنترل قیمت، با نشاط بودن و امید بخش بودن ایام نوروز برای همه مردم است.

انتهای پیام/

کد خبر: 999325

وب گردی

وب گردی