ثبت‌نام جاماندگان عتبات نوروزی آغاز شد

سرپرست اداره کل عتبات سازمان حج و زیارت از فراهم شدن ظرفیت فوق‌العاده عتبات نوروزی برای متقاضیانی که در پیش ثبت‌نام عتبات نوروزی شرکت نکرده بودند خبرداد.

به گزارش ایسکانیوز،مرتضی آقایی درباره آخرین برنامه‌ریزی‌ها برای عتبات نوروزی توضیح داد: طبق وعده‌ای که سازمان حج و زیارت داده بود، امکان ثبت‌نام و تشرف برای متقاضیانی که در پیش ثبت‌نام عتبات نوروزی شرکت نکرده بودند، فراهم شده است.

وی افزود: با تلاش‌های دست‌اندرکاران ذیربط و فراهم آمدن ظرفیت‌های فوق‌العادده، ثبت‌نام و اعزام کسانی که موفق به نام‌نویسی نشده بودند مهیا شده است و این عزیزان می‌توانند هرچه سریعتر به کاروان‌ها و دفاتر تحت پوشش سازمان حج و زیارت در سراسر کشور مراجعه داشته باشند.

سرپرست اداره کل عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: پیش‌بینی‌ها حکایت از افزایش ۱۵ درصدی سفرهای هوایی عتبات و ۱۱ درصدی سفرهای زمینی عتبات می‌کرد اما با تمهیدات اندیشیده شده علیرغم افزایش سفرها و افزایش هزینه خدمات در ایام نوروز، خوشبختانه این افزایش در سفرهای هوایی به کمتر از ۵ درصد و در سفرهای زمینی به کمتر از ۳ درصد رسید.

آقایی با بیان اینکه سفرهای عتبات نوروزی از تاریخ ۲۴ اسفند‌ماه تا ۹ فروردین‌ماه انجام می‌گیرد، گفت: افرادی که تمایل دارند در تاریخ‌های بعد از ایام نوروزی و در ایام ماه مبارک رجب و شعبان به سفرهای اعتاب مقدسه مشرف شوند نیز می‌توانند به دفاتر تحت پوشش سازمان حج و زیارت یا سامانه atabatorg.haj.ir مراجعه داشته باشند.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 999340

وب گردی

وب گردی