7 هزار و 200 دانشجو در مقطع دکتری واحد علوم و تحقیقات تحصیل می کنند

جشن دانش‌آموختگی ۲۰۰ دانش‌آموخته واحد علوم و تحقیقات در تمامی مقاطع تحصیلی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد علوم و تحقیقات، رضا مسعودی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در مراسم جشن دانش آموختگی گفت: بدون شک در عالم خلقت، خصلتی برتر از علم آموزی نیست.

وی خطاب به دانش آموختگان افزود: امیدوارم با پشتکار و تلاشی که در فراگیری علم و دانش در واحد علوم و تحقیقات داشته‌اید، بتوانید آینده‌ای موفق و درخشان را برای خود و جامعه رقم بزنید. البته دانش‌آموختگی شما به معنای پایان ارتباط با واحد علوم و تحقیقات نیست، چراکه با برنامه‌ریزی صورت گرفته در این واحد بدون شک در آینده‌ای نزدیک از حضورتان در راستای نیل به اهداف بلند و متعال این مجموعه علمی بهره‌مند خواهیم شد.

مسعودی با بیان اینکه واحد علوم و تحقیقات به عنوان پیشانی دانشگاه آزاد اسلامی، بهترین واحد این مجموعه دانشگاهی و در زمره برترین دانشگاه‌های کشور است، ادامه داد: در حال حاضر واحد علوم و تحقیقات دارای ۴۹ رشته در مقطع کارشناسی، ۳۴۱ رشته در مقطع کارشناسی ارشد و ۲۳۳ رشته در مقطع دکتری است.

وی اضافه کرد: واحد علوم و تحقیقات دارای ۱۲ دانشکده جامع است که 13 هزار و 710 دانشجو در مقطع کارشناسی، ۱۴۰۰۱ دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و 7 هزار و 201 دانشجو در مقطع دکتری در مجموع این دانشکده‌ها در حال تحصیل هستند.

مسعودی خاطرنشان کرد: یک هزار و 728 دانش‌آموخته در مقطع کارشناسی، 7 هزار و 456 دانش‌آموخته در مقطع کارشناسی ارشد و ۸۳۱ دانش‌آموخته در مقطع دکتری در سال جاری از واحد علوم و تحقیقات فارغ‌التحصیل شده‌اند.

در این مراسم تعدادی از فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری به نمایندگی از سوی دیگر دانش‌آموختگان لوح تقدیر خود را از دست ریاست واحد، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی و معاون پژوهش و فناوری دریافت کردند.

دانش‌آموختگان هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری این واحد دانشگاهی که به مرتبه دانش‌آموختگی نائل شده‌اند، جامه‌های ویژه دانش آموختگی بر تن کرده و با حضور در این آئین ویژه، در پیشگاه پروردگار سوگند یاد کردند تا در قبال مسئولیت‌هایی که پس از فارغ‌التحصیلی دارند، خود را متعهد بدانند.

انتهای پیام/

کد خبر: 999349

وب گردی

وب گردی