بیشترین آمار عفو رهبری را  اردوگاه فشافویه به خود اختصاص داد/ ۳۰۱۷ مددجو مشمول عفو شدند

مدیرکل زندان های استان تهران گفت: در راستای عفو مقام معظم رهبری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تعداد ۳۰۱۷ نفر از مددجویان اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی فشافویه مشمول عفو قرار گرفتند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از اداره کل زندان های استان تهران، مصطفی محبی مدیرکل زندان های استان تهران گفت: در راستای عفو مقام معظم رهبری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تعداد ۳۰۱۷ نفر از مددجویان اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی فشافویه مشمول عفو قرار گرفتند.


وی ادامه داد: با توجه به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و عنایت مقام معظم رهبری مبنی بر ایفاد شرایط عفو تعداد ۳۰۱۷ نفر از مددجویان این اردوگاه مشمول این شرایط شده که از این تعداد ۲۴۵۳ نفر آزاد شده و به آغوش جامعه بازگشتند و ۵۶۳ نفر مشمول تقلیل حبس شدند.

وی در ادامه افزود: اعطای عفو و حبس زدایی موجب ایجاد آرامش جامعه شده و تاثیر بسزایی در کاهش آسیب به خانواده زندانیان خواهد شد.

گفتنی است روند بررسی پرونده ها و اعمال عفو با وصول نامه از مراجع قضایی همچنان ادامه دارذ.

به گزارش ایسکانیوز چندی پیش 502 مددجو در ندامتگاه ورامین نیز مشمول عفو رهبری شدند.

یوسف مردی سرپرست ندامتگاه ورامین گفت : پیرو اعطای عفو مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ، تا کنون بیش از ۵۰۲ نفر از مددجویان این ندامتگاه مشمول اعطای عفو رهبری شده اند که از این تعداد در حال حاضر ۱۶۱ مددجو آزاد شدند.

سرپرست ندامتگاه ورامین گفت:با توجه به گستردگی عفو اعطایی سال ۱۳۹۷، همچنان شاهد دریافت دستور قضایی در خصوص اجرای عفو هستیم و انتظار می رود تعداد زندانیان آزاد شده به بیش از این نیز برسد.

انتهای پیام/

کد خبر: 999361

وب گردی

وب گردی