شهدا با اهدای خون با خدا معامله کرده اند

حجه الاسلام سید حکمت الله هاشمی پور در مراسم بزرگداشت روز شهید در واحد یاسوج بیان کرد: ما همه چیز خود را مدیون شهدا هستیم و باید از رهروان واقعی شهدا باشیم.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد یاسوج، حجت الاسلام سید حکمت الله هاشمی پور رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: همه انسان ها دنبال رسیدن به کمال هستند و هر کسی به طریقی تلاش می کند تا به کمال برسد و برای رسیدن به اوج و کمال باید توجه به زندگی خود داشته باشیم که کیفیت زندگی خود را رعایت کنیم.

وی گفت: ما باید همیشه این را مد نظر داشته باشیم که نباید احساس و ادعای استقلال کنیم وبدانیم که ما وابسته هستیم و پا روی نفس خود بگذاریم و احساس غرور و تکبر نکنیم، اگر انسان احساس غرور کند به نابودی و فنا کشیده خواهد شد.

رئیس دفتر نهاد رهبری گفت: هر کس به روشی با خدای خود معامله کرده و شهدا با اهدا خون خود با خدای خود معامله کرده اند شهدا از همه چیز خود گذشته اند و برای سربلندی کشور خود جان خود را فدا کرده اند و به آرزوی خود رسیده اند.

هاشمی پور گفت: فرزندان شهدا بدانند که پدران آنان موجب شده اند که اسلام در چشم شیطان ها و طاغوتیان عالم ابهت پیدا کند و همه کسانی که در جنگ تحمیلی هشت ساله حضور داشته اند مخصوصا خانواده شهدا و جانبازان باید بدانند که در امتحانی بزرگ شرکت کرده و سربلند بیرون آمده اند.

وی بیان کرد: انشااله که ما از رهروان واقعی شهدا باشیم و زنده نگه داشتن یاد شهدا چیزی کمتر از شهادت نیست که ما باید از رهروان واقعی شهدا باشیم و همیشه یاد شهدا و راه شهدا را سرلوحه زندگی خود قراردهیم.

در پایان این مراسم کارکنان و هیات رئیسه واحد با حضور در گلزار شهدا و کاشتن دو نهال به یاد دو شهید گمنام دانشگاه یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.

کد خبر: 999400

وب گردی

وب گردی