لزوم ایجاد تحول در رویکرد باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نگاه به باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و نقش آن در دانشگاه باید متحول شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بابک نگاهداری رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در نشست هم‌اندیشی و تجربه‌نگاری رؤسای دفاتر استانی باشگاه در سراسر کشور، ضمن تأکید بر اهمیت و جایگاه باشگاه در دوره جدید، بر کیفیت‌گرایی و اثربخشی فعالیتها در رویکرد جدید تأکید کرد.

وی مأموریت اصلی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان را شناسایی، جذب، توانمندسازی و تربیت نسل جوان و جدید پژوهشگران و مدیران دانشگاهی عنوان کرد و گفت: اجرای طرح های پژوهشی و فناوری و برگزاری استارت‌آپ ها و سایر فعالیت‌های دانش‌بنیان در دوره جدید در متن کار قرار می‌گیرد.

نگاهداری شناسایی و تحت پوشش قراردادن نخبگان و استعدادهای برتر از سطح مدارس سما تا عالی‌ترین سطوح تحصیلات تکمیلی را از مسئولیت های باشگاه دانست و افزود: به رغم موانع موجود همه مسئولان دفاتر باشگاه در واحدهای سراسر کشور باید با روحیه جهادی اقدام کرده و در بین دانشگاهیان امید آفرین و نشاط بخش نسل جوان و نخبگان دانشگاهی باشند.

گفتنی است در این نشست مسئولین دفاتر استانی باشگاه به ذکر تجارب و پیشنهادات خود برای ارتقای نقش و تأثیرگذاری باشگاه در واحدهای دانشگاهی پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر: 999405

وب گردی

وب گردی