تسهیلات ویژه برای 8 هزار دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی در سال 97

باشگاه فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی تسهیلات ویژه ای را در اختیار ورزشکاران قرار داده است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشگاه آزاد اسلامی هرساله با تیم های زیادی در مسابقات لیگ برتر شرکت کرده و جزو مدعیان اصلی برای قهرمانی بوده است.

در سال جاری تیم های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی بهترین نتایج را کسب کردند و تا کنون 6 تیم قهرمان و 5 تیم هم نایب قهرمان شده است.

در همین راستا مسئولان برای ارائه تسهیلات به دانشجویان ورزشکار امتیازات تحصیلی و تخفیفاتی در نظر گرفته اند.

تخفیف شهریه به قهرمانان، مربیان، داوران سطوح مختلف المپیک،آسیایی، جهانی و مسابقات سراسری دانشگاه و همچنین اعضای باشگاه فرهنگی _ ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی است و 3950 نفر از این تسهیلات استفاده کرده اند.

ماموریت، مرخصی ورزشی به دانشجویان و اعضای هیات علمی عضو تیم های ملی تسهیلاتی است که شامل حال 3 هزار و 126 نفر شده است. همچنین هزار و 120 نفر از اعضای تیم های ملی کشور درسال جاری از اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، مجوز خروج از کشور دریافت کردند. 36 نفر از دانشجویان عضو تیم های ملی و عضو باشگاه فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی نیز از تسهیلات نقل و انتقالات ورزشی استفاده کرده اند.

به گزارش ایسکانیوز، 8هزار و 232 نفر از دانشجویان ورزشکار عضو تیم های ملی و باشگاه فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی از تهسیلات اداره تربیت بدنی استفاده کرده اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 999423

وب گردی

وب گردی