شکست نظام اسلامی برای استکبار آرزویی دست نیافتنی است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در همایش مدیران ارشد وزارت دفاع با اشاره به آرزوهای دشمنان برای ضربه به نظام اسلامی در سال 97 گفت: دشمنان نظام اسلامی همانطور که در سال 97 به اهداف پوچ و وهم آلودشان دست نیافته اند، باید بدانند در سال آینده نیز، این رؤیا یک آرزوی دست نیافتنی خواهد بود.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، امیر حاتمی وزیر دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح در همایش مدیران ارشد وزارت دفاع با اشاره به نقشه دشمن برای نا امیدی و بی اعتمادی مردم به توانمندی نظام اسلامی در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی، گفت: برای مقابله با راهبرد نخ نمای دشمن مصمم شدیم تا بخشی از پیشرفت‌های دفاعی و فن آورانه بومی کشور را که به دست متخصصین صنعت دفاعی تولید شده بود در معرض دید عموم مردم عزیزمان قرار دهیم.

وی ادامه داد: با نمایش گوشه هائی از دستاوردهای دفاعی، نظیر جت جنگنده تمام ایرانی کوثر، خودروی زرهی طوفان، زیردریائی فاتح و موشک کروز هویزه و ....که دسترنج فرزندان ایران اسلامی بود موجی از امید و نشاط در جامعه ایجاد شد که دستاورد آن، ارتقاء سرمایه عظیم اجتماعی و پشتوانه‌ای هویتی برای مجموعه صنعت دفاعی کشور است.

امیر حاتمی با برشمردن برخی شبهه های طراحی شده دشمن برای ایجاد یأس و ناامیدی در بدنه اجتماعی کشور و نقشه برآب شدن شبهه افکنی های نظام استکبار پس از نمایش مقتدرانه دستاوردهای دفاعی، افزود: صنعت دفاعی بالنده و پیشروی امروز، مولود تفکر راهبردی امام راحل عظیم الشأن و فرمانده معظم کل قواست و به هیچ وجه با صنایع دفاعی کاملا وارداتی و وابسته قابل مقایسه نیست و دشمنان نظام اسلامی به خوبی بر قدرت و اقتدار دفاعی ملت بزرگ ایران و فرزندانشان در نیروهای مسلح واقفند و به خوبی می دانند که امروز از سرریز دانش دفاعی در نیروهای مسلح واقفند و به خوبی می دانند که امروز سر ریز دانش دفاعی در نیروهای مسلح، امکان حل بسیاری از مشکلات و نواقص صنایع غیر دفاعی در کشور وجود دارد و هرگز با تحریم ها از پا نخواهیم نشست.

وی افزود: امروز مدیران حوزه دفاعی برای حل مسائل و مشکلات کشور و مردم در عرصه صنعت خودرو دعوت می شوند و این همان پشتوانه مهم اجتماعی است که حاصل کار هوشمندانه و مدبرانه شما متخصصین و مدیران دفاعی است.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تشکر از همه کارکنان، مدیران و متخصصان صنعت دفاعی گفت: دستاوردهای امروز صنعت دفاعی و به ویژه موفقیتهای سال 97 باید موقفی برای گامهای بزرگ در سال 1398 بشود و نباید به این جایگاه راضی باشیم.

امیر حاتمی بر اهمیت ارتقاء کیفیت محصولات ایرانی تأکید کرد و گفت: باید کیفیت محصول ایرانی با عزم و اراده تولید کنندگان ارتقاء یابد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: تولید محصولات متناسب با نیاز، برگزاری نمایشگاه، معرفی مطلوب و شایسته، تعامل و ارتباط مؤثر با جامعه هدف، صرفه جوئی و جلوگیری از هزینه زائد، استفاده بهینه از موجودی ها، جلوگیری از کار موازی و تکراری، افزایش کیفیت و کاهش ضایعات تولید از فاکتورهای مهم برای پیشبرد برنامه های سال 98 است و همه اینها باید برای تک تک کارکنان و مدیران مهم تلقی شود و برای آنها برنامه ریزی مدونی گردد.

وی با تأکید بر لزوم پشتیبانی همه جانبه از نیروهای مسلح افزود: برای حمایت و پشتیبانی همه جانبه و مستمر از نیروهای مسلح باید با فرماندهان و رزمندگان میدانی نیروهای مسلح به صورت مکرر و مستمر جلسات کارشناسی برگزار شود تا خواسته ها ومسائل مدیران و مسئولین نیروهای مسلح شنیده و مشخص شود تا از این طریق بتوانیم در جهت تحقق نیازمندی های دفاعی آنان پاسخ مطلوب و شایسته ای ارائه کنیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جذب بودجه مناسب دفاعی را از نقاط قوت برنامه های وزارت دفاع در سال98 برشمرد و خاطرنشان کرد: با هماهنگی های به عمل آمده با دولت و مجلس شورای اسلامی و حمایت های بی دریغ ستاد کل نیروهای مسلح به حمدالله بودجه مناسبی برای نیروهای مسلح پیش بینی شده است و باید در جهت افزایش تولیدات دفاعی از این بودجه به دقت استفاده شود و انشاالله سال 1398 سال رونق تولیدات و دستاوردهای دفاعی در حوزه اولویت ها خواهد بود.

امیر حاتمی نیروی انسانی را مهمترین عامل پیشرفت صنعت بومی کشور دانست و گفت: مدیران و مسئولان در وزارت دفاع باید به موضوع نیروی انسانی کارآمد، بهره ور و به ویژه مسائل معیشتی آنها اهتمام داشته باشند.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 999460

وب گردی

وب گردی