تقویت ارتباط دانشگاه آزاد با صنعت، جهت اشتغال‌زایی دانشجویان فنی و مهندسی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی گفت: برای اشتغال‌زایی در رشته‌های فنی مهندسی، دانشگاه آزاد اسلامی ارتباط با صنعت را تقویت می کند و  اولویت مهارت‌افزایی از آموزش برای ما بیشتر است.

دکتر سید محمودرضا آقامیری در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در خصوص ایجاد معاونت‌ها در سازمان مرکزی، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی اولین دانشگاهی بوده که معاونت ها را موضوعمحور کرده است و معاونت علوم انسانی، معاونت فنی علوم و مهندسی و معاونت پزشکی در این دانشگاه راه اندازی شده که این تصمیم نشان دهنده اهمیت هر بخش معاونت ها برای دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در بخش علوم انسانی به دنبال ایجاد یک تحول جدید است و ایجاد رشته های بین رشته ای در علوم انسانی و حضور علوم انسانی کنار سایر رشته ها را خیلی جدی دنبال می کند.

آقامیری با اشاره به راه اندازی مدارس مهارتی در دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: برای رشته هایی مثل حقوق و روانشناسی، مدارس مهارتی را در نظر گرفتیم تا زمانی که دانشجویان فارغ التحصیل می شوند بتوانند نقش خود را به درستی ایفا کنند.


وی در پایان اظهار کرد: برای اشتغال‌زایی در رشته های فنی مهندسی، دانشگاه آزاد اسلامی ارتباط با صنعت را تقویت می کند و اولویت مهارت افزایی از آموزش برای ما بیشتر است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران تصریح کرد: در 6 حوزه به دنبال راه اندازی مدرسه مهارتی هستیم، به غیر از هنر که خیلی جدی دنبال می شود و دانشگاه استاد فرشچیان در استان تهران به وجود آمد، مدرسه مهارتی حقوق راه اندازی شد. با این حال مدرسه مهارتی روانشناسی راه اندازی خواهد شد و در رشته های فنی مهندسی هم ایجاد دو مدرسه مهارتی در دستور کار قرار گرفته اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 999482

وب گردی

وب گردی