اردوی راهیان نور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب برگزار شد

اردوی راهیان نور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب و سمای واحد با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب، رئیس واحد و دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب؛ اردوی راهیان نور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب و سمای واحد با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب، رئیس واحد و دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در حاشیه این مراسم با اشاره به اهمیت برگزاری اردوهای راهیان در تبیین اهداف شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم در عرصه ایثار و مقاومت گفت: شهدا و رزمندگان اسلام با جانفشانی ها وایثارگری ها ی خود عزت و صلابت را به ارمغان آوردند و امروز زیارت و بازدید از سرزمین نور، طلیعه نور و شهامت را در دل ها متجلی خواهد ساخت.

وی در ادامه افزود: حضور دانشجویان به عنوان سرمایه های انقلاب و قوه محرکه نظام از مناطق جنگی حائز اهمیت بوده و این حضور ارزشمند در روحیه معنوی و فرهنگی آنان بسیار اثرگذار خواهد بود و جوانان بیشتر با آرمان های والای انقلاب و نظام مأنوس خواهند شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 999514

وب گردی

وب گردی