اوایل هفته آینده ۵ میلیارد تومان از بودجه خود را دریافت می‌کنیم

خزانه‌دار کمیته ملی المپیک گفت: بر اساس قول مساعد معاونت خزانه‌داری و سازمان برنامه بودجه اوایل هفته آینده بخشی از بودجه باقیمانده به دست‌مان می‌رسد تا انشالله تا قبل از پایان سال به فدراسیون‌ها پرداختی داشته باشیم.

به گزارش ایسکانیوز، کیکاووس سعیدی در خصوص بودجه باقیمانده کمیته ملی المپیک در سال 98 اظهار داشت: هنوز بودجه واریز نشده ولی از مرحله تخصیص عبور کردیم و منتظر دریافت از خزانه هستیم. این بودجه بر اساس قول مساعد معاونت خزانه‌داری و سازمان برنامه بودجه و پیگیری صالحی امیری و همکاران‌مان اوایل هفته آینده به دست‌مان می‌رسد تا انشالله تا قبل از پایان سال به فدراسیون‌ها پرداختی داشته باشیم.

وی در خصوص اینکه آیا تمام بودجه سال 97 کمیته دریافت خواهد شد،تاکید کرد: 8 میلیارد و 700 از بودجه سال 97 کمیته باقیمانده و تا کنون 84 درصد بودجه را دریافت کردیم. انشالله از این باقیمانده حدود 5 میلیارد تومان دریافت می‌کنیم.

خزانه‌دار کمیته ملی المپیک در خصوص بودجه سال 98 یادآور شد: بودجه از مجلس به شورای نگهبان رفته و اگر دولت ابلاغ کند ار ابتدای سال 98 کار را با بودجه جدید آغاز خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: هفته آینده نشست هیئت اجرایی نخواهیم داشت و در حال جمع آوری گزارشات هستیم و در چند روز پایانی کارهای آخر سال را انجام خواهیم داد.

تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 999515

وب گردی

وب گردی