سرپرست جدید معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد رشت معرفی شد

رئیس دانشگاه آزاد استان گیلان گفت: با ظرفیت های بهینه ای که استان گیلان دارد می تواند تبدیل به قطب قرارگاه فرهنگی شود.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از رشت، با حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، سرپرست جدید معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت معرفی شد.

ابراهیم چیرانی دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در جلسه تکریم و معارفه سرپرست جدید حوزه دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت که با حضور مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و جمعی از اعضای هیأت رئیسه و مدیران در دفتر ریاست این واحد دانشگاهی برگزار شد، گفت: فرهنگ در ایران اسلامی به اندازه ای نهادینه شده است که امروز برای جهانیان، هم در سطح منطقه و هم در سطح جهان، الگوسازی دارد.

وی ادامه داد: با عنایت به تغییر و تحولات اخیر در دانشگاه آزاد اسلامی و تعیین معاونت علوم انسانی و توجه جدی مدیریت دانشگاه به مباحث در حوزه علوم انسانی قابل تقدیر است.

دکتر چیرانی تأکید کرد: با توجه به دیدگاه خاص معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به استان گیلان و ظرفیت های بسیار زیاد، این استان آمادگی تبدیل شدن به یک قطب فرهنگی را داشته و با دارا بودن ظرفیت های بهینه ای که این استان دارد می تواند تبدیل به قطب قرارگاه فرهنگی شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تصریح کرد: امور فرهنگی استانها با افق بلندی که دارد باید گام به گام حرکت کند تا به اهداف خود نائل شود.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسین صفوی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان نیز اهتمام به مسائل فرهنگی را مهم دانست و خاطر نشان کرد: جنس کار در حوزه فرهنگی با حوزه های دیگر متفاوت است چرا که مسائل فرهنگی در دانشگاهها بسیار پیچیده است و اهتمام به مسائل فرهنگی باید در دانشگاهها بیشتر شود.

وی همچنین بیان کرد: باید در کارهای فرهنگی وحدت رویه وجود داشته باشد و به یک منشور چند وجهی تبدیل شود و با ایجاد یک قرارگاه فرهنگی همگی در خدمت فرهنگ این مرز و بوم باشیم.

در پایان با اهدای لوح تقدیر از زحمات تیمور آمار قدردانی و حجت الاسلام والمسلمین قاسم قاسمی به عنوان سرپرست جدید معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت معرفی شد.

کد خبر: 999519

وب گردی

وب گردی