دانشگاه فنی و حرفه‌ای موفق به دریافت گواهینامه ISO شد

معاون پژوهشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای اعلام کرد: گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO از سوی ممیزین شرکت Alliance کانادا به دانشگاه فنی و حرفه‌ای اعطا شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از دانشگاه فنی و حرفه‌ای، رضا زنگنه معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای در آئین دریافت گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO گفت: در راستای تفاهم نامه منعقد شده در سال ۹۴ با سازمان بنادر دریایی و تمدید آن در سال جاری جهت فعالیت رشته دریانوردی در آموزشکده‌های شهید خدادادی انزلی، محمودآباد، بندرعباس و بوشهر دانشگاه فنی و حرفه‌ای موفق به اخذ گواهینامه استقرار سیستم مدیریت ISO شد.

وی ادامه داد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای همواره جهت تأمین نیروی انسانی بازار کار و تربیت تکنسین کارآمد اقدام کرده است و تفاهم نامه منعقد شده با سازمان بنادر دریایی در همین زمینه است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای با اشاره به الزامات سازمان بنادر دریایی گفت: ناوگان هوایی و دریایی تابع قواعد و پروتکل‌های بین‌المللی هستند و ما به جهت دایر کردن رشته‌های دریایی در ۴ آموزشکده ساحلی ملزم به دریافت گواهینامه ISO بودیم.

وی افزود : با انعقاد قرارداد نماینده شرکت Alliance کانادا ممیزین شرکت به انجام ممیزی پرداختند که هیچ مورد عدم انطباقی گزارش نشد.

زنگنه در پایان بیان کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای جز نادرترین دانشگاه‌های کشور است که موفق به دریافت گواهینامه استاندار استقرار سیستم مدیریت ۹۰۰۱ ورژن ۲۰۱۵ در حوزه دریایی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 999539

وب گردی

وب گردی