بوئینگ برای نیروی دریایی آمریکا  زیردریایی رباتیک می‌سازد

نیروی دریایی آمریکا با شرکت بوئینگ قراردادی 43 میلیون دلاری برای ساخت، تست و تحویل چهار زیر دریایی بدون سرنشین امضا کرده است.

به گزارش گروه علم‌و‌فناوری ایسکانیوز، نیروی دریایی آمریکا با شرکت بوئینگ قراردادی 43 میلیون دلاری را برای ساخت، تست و تحویل چهار زیر دریایی بدون سرنشین به نام (Orca XLUUVs) و وسایل پشتیبانی مرتبط با آن امضا کرده است.
بوئینگ پیشنهاد داده است تا این زیر دریایی ها بر پایه زیردریایی 15 متری و بدون سرنشین Echo Voyager ساخته شوند.
این زیردریایی می‌تواند ماه‌های متوالی در دریا فعالیت کند. زیردریایی روباتیک مذکور به صورت ماژولار ساخته خواهد شد، که این باعث می شود در آینده با آپدیت‌هایی ارزان به‌روز ‌شوند و می‌توانند از انجام طیف وسیعی از مأموریت‌ها پشتیبانی کنند.

به هرحال پس از این بوئینگ مراحل ساخت، آزمایش و ارائه ۴ (XLUUVs) را براساس مقررات نیروی دریایی انجام می‌دهد. طبق بیانیه نیروی دریایی، بخش‌های مختلف stipulation ماژولی ساخته می‌شود و قسمت اصلی آن سیستم‌های راهنمایی و کنترل، مسیریابی، قابلیت‌های خودران، آگاهی از وضعیت محیطی، ارتباطات و مخابرات، توزیع نیرو، انرژی و نیرو، نیرومحرکه و مانور را دربر می‌گیرد. پیش‌بینی می‌شود بوئینگ این زیردریایی‌ها را تا ژوئن ۲۰۲۲ میلادی تکمیل کند.


انتهای پیام/

کد خبر: 999552

وب گردی

وب گردی