راهیان نور مسیری برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: بهره‌مندی از فرهنگ راهیان نور مسیری برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی ست.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از بسیج دانشجویی کشور، سردار محمدحسین سپهر پس از حضور در زیارتگاه شهدای هویزه و زیارت قبور مطهر شهدای دانشجو در خصوص تأثیر فرهنگی راهیان نور در برداشتن گام دوم انقلاب گفت: بهره‌مندی از فرهنگ راهیان نور مسیری برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به مجاهدت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس افزود: گنج بی‌پایان دفاع مقدس و مجاهدت‌های رزمندگان، فرماندهان، حکمرانان و مدیران ما در هشت سال دفاع مقدس، ذخیره بزرگ ایمانی، انقلابی و جهادی برای گام دوم انقلاب اسلامی برای ساخت امت، جامعه و تمدن اسلامی است که باید از این گنجینه ارزشی و جهادی بار دیگر بهره ببریم.

سپهر ادامه داد: فرهنگ مقاومت، ایستادگی، صبر، تسلیم نشدن و یقین داشتن در گام‌های بزرگ جهادی و انقلابی، نشئت‌گرفته از آرمان‌های بزرگ ما در دفاع مقدس بود که برای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی نیازمند بهره‌مندی از این ذخایر و ارزش‌های جهادی و دینی هستیم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: ما در هشت سال دفاع مقدس ثابت کردیم که ما می‌توانیم و توانستیم، ما تسلیم نمی‌شویم و عقب‌نشینی نخواهیم کرد. آرمان‌های ما آرمان پیروزی، پیشرفت و ساخت جامعه و تمدن اسلامی است. به‌یقین راهیان نور تجدید پیمان با جهادگران دفاع مقدس و شهدا بوده و تمرین فهم جهادی و انقلابی برای ادامه راه انقلاب در گام دوم است.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص اردوهای راهیان نور اذعان کرد: امروز رهبر عزیز ما توصیه می‌کنند که با توسعه و تقویت راهیان نور، آن را به یک فناوری بزرگ فرهنگی، دینی و انقلابی تبدیل کنیم. این فناوری در زمان حاضر بستر، ابزار و زمینه‌ساز رفتار حاکمان، حکمرانان، مدیران، مسئولان و آحاد جامعه برای تحقق آرمان‌های مهدوی است.

سپهر ادامه داد: با نسبتی که رهبر معظم انقلاب بین خودشان و جوانان تعریف کردند، امروز هم دانشجویان عزیز ما در تبعیت از امام و رهبری برای حل مسائل و مشکلات گام دوم انقلاب پیش قدم خواهند بود.

وی افزود: دانشجویانی که مدیران، حکمرانان و مربیان و معلمان و طبیبان آینده انقلاب اسلامی هستند باید از شهیدان ما مدد بخواهند، فرهنگ آن‌ها را راه خود و مسیر خود قرار دهند و امیدواریم که در گام دوم بااقتدار بیش‌تر، باروحیه بهتر، با عمل جهادی و انقلابی بیشتر، در مقابل نظام استکباری ایستادگی کنیم و وعده و نوید پیروزی حق بر باطل را بار دیگر به صدا دربیاوریم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین همچنین با حضور در «ایستگاه تبیین جنگ اقتصادی» و بازدید از فعالیت گروه تئاتر دانشجویی «صندلی انتظار» به پویش «مدیون_شهیدانیم» پیوست.

انتهای پیام/

کد خبر: 999574

وب گردی

وب گردی