آخرین مهلت انتخاب محل آزمون دستیاری فوق تخصصی

انتخاب محل سی و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیاری فوق تخصصی رشته‌های بالینی آغاز شد و داوطلبان تا امروز(جمعه ۲۴ اسفند ۹۷) فرصت دارند با وارد کردن کد رهگیری و ورود به پرونده ثبت نامی خود، نسبت به انتخاب اولویت‌های محل تحصیل اقدام کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، انتخاب محل سی و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیاری فوق تخصصی رشته‌های بالینی آغاز شد و داوطلبان تا امروز(جمعه ۲۴ اسفند ۹۷) فرصت دارند با وارد کردن کد رهگیری و ورود به پرونده ثبت نامی خود، با در نظر گرفتن جدول ظرفیت پذیرش دانشجویان بومی با اولویت مناطق محروم و جدول ظرفیت نهایی پذیرش دستیار فوق تخصصی نسبت به انتخاب اولویت‌های محل تحصیل اقدام کنند.

مطابق قوانین، تنها ۳۰ درصد ظرفیت به متقاضیان سهمیه مناطق محروم که واجد سایر شرایط باشند تعلق می‌گیرد. همچنین ظرفیت اختصاص داده شده به هر رشته در دانشگاه‌های محل تعهد بومی حداکثر یک نفر است.

ظرفیت پذیرش مازاد دانشجویان بومی با اولویت مناطق محروم در این دوره از آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی ۳۲۲ نفر و ظرفیت نهایی رشته‌های فوق تخصصی دانشگاه‌های علوم پزشکی ۴۲۹ نفر اعلام شده است.

این ظرفیت برای دانشگاه‌های علوم پزشکی در ۲۵ رشته و ۱۷ دانشگاه علوم پزشکی و برای بخش مازاد مناطق محروم در ۲۴ رشته و ۳۹ دانشکده و دانشگاه علوم پزشکی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 999607

وب گردی

وب گردی