لزوم بازخوانی پیام شهدا در تمدن سازی

رئیس دانشگاه امام صادق علیه السلام در سخنانی، بازخوانی پیام شهدا در تمدن سازی لازم دانست و عنوان کرد: شهدا در انقلاب و دفاع مقدس با تکلیف گرایی به پیروزی انقلاب اسلامی و تثبیت نظام جمهوری اسلامی پرداختند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، همزمان با روز شهدا حجت الاسلام و المسلمین سعدی رئیس دانشگاه امام صادق علیه السلام با حضور در یادمان شهدای هویزه مزار شهدای والامقام دفاع مقدس را زیارت نمود.

حجت الاسلام سعدی در سخنانی، بازخوانی پیام شهدا در تمدن سازی لازم دانست و عنوان کرد: شهدا در انقلاب و دفاع مقدس با تکلیف گرایی به پیروزی انقلاب اسلامی و تثبیت نظام جمهوری اسلامی پرداختند.

رییس دانشگاه امام صادق علیه السلام افزود: امروز نسل جوان و دانشجوی ما در مرحله دولت و جامعه اسلامی قرار دارد. باید رویش های انقلاب را بهتر ببینیم و به آنها اعتماد کنیم.

حجت الاسلام سعدی گفت: دانشگاه ها باید به مرحله تمدن سازی وارد شوند و هم نرم افزار تمدن اسلامی و هم تربیت نیرو و کادر در تراز انقلاب اسلامی را در صدر کار خود قرار دهند.

رئیس دانشگاه امام صادق علیه السلام با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: همانگونه که جوانان با روحیه جهادی مراحل انقلاب و نظام اسلامی را با موفقیت محقق کردند، با اعتماد به نسل جوان پرانگیزه و انقلابی می توان مراحل تمدنی را با موفقیت به انجام رسانید.

انتهای پیام/

کد خبر: 999613

وب گردی

وب گردی