چهارمین دوره جشنواره نشریات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برگزار می شود

ثبت نام در چهارمین دوره جشنواره نشریات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از 20 فروردین ماه 1398 آغاز خواهد شد و به مدت یک ماه تا 20 اردیبهشت ماه 1398 ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، چهارمین دوره جشنواره نشریات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از امروز آغاز شد.

بر اساس این گزارش، دبیرخانه چهارمین دوره جشنواره نشریات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طی اطلاعیه‌ای در رابطه با اهداف این جشنواره اعلام کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری از جمله اشاره ایشان به تخاطب واقعی و گفت و گوی مستقیم، با هدف ترغیب و تشویق دانشجویان و فعالین نشریات برای انتشار منظم و با برنامه به همراه محتوای مناسب، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اقدام به برگزاری چهارمین دوره جشنواره نشریات دفاتر سراسر کشور خود می‌کند.

در این اطلاعیه تاکید شده است:‌ جشنواره نشریات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان متناسب با ظرفیت‌ها در بخش‌های گزارش، مصاحبه، یادداشت، تیتر، صفحه‌آرایی، صفحه اول، سرمقاله، لوگو، طنز و بهترین نشریه برگزار می‌شود.

ثبت نام در جشنواره از تاریخ 20 فروردین ماه 1398 آغاز و به مدت یک ماه تا 20 اردیبهشت ماه 1398 ادامه خواهد داشت. بعد از پایان مهلت ثبت نام، فرآیند داوری شروع خواهد شد که متناسب با تعداد نشریات رسیده به دبیرخانه جشنواره بین یک تا دو ماه پیش بینی خواهد شد. همچنین درصورت درخواست تعداد قابل توجهی از دفاتر امکان تمدید محدود مهلت دریافت آثار با نظر دبیر جشنواره وجود خواهد داشت.
اختتامیه نیز همزمان با کنگره سراسری اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برگزار خواهد شد.

گفتنی است محمد زادمهر با حکم دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به عنوان دبیر این جشنواره انتخاب شده و مسئولیت اصلی برگزاری جشنواره و انتخاب هیئت دوران را بر عهده خواهد داشت. محمدرضا شهرکی نیز دبیر اجرایی چهارمین دوره جشنواره نشریات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان است و مسئول دریافت و طبقه بندی نشریات دفاتر و آماده سازی آن ها برای فرآینده داوری است.

بنابر اطلاعیه دبیرخانه چهارمین دوره جشنواره نشریات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، داوری نشریات در یک مرحله انجام خواهد شد و داوران متناسب با فرم داوری تهیه شده در دبیرخانه جشنواره، فرآیند داوری را شروع خواهند کرد. همچنین این دوره از جشنواره 7 داور خواهد داشت که پس از مذاکره با بیش از 20 گزینه انتخاب شده اند و پس از پایان مهلت ارسال آثار معرفی خواهند شد.

تمامی نشریاتی که از تاریخ 1 مرداد ماه 1397 الی 20 اردیبهشت ماه 1398 چاپ و منتشر شده باشند امکان شرکت در جشنواره را خواهند داشت.
نشریاتی با دارا بودن یکی از موارد زیر امکان شرکت در جشنواره را خواهند داشت:

1. نشریه ای که صاحب امتیاز آن دفتر فعال یا ناظر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور می باشد.
2. نشریه ای که صاحب امتیاز آن یکی از اعضای شورای مرکزی یا هیئت عالی نظارت فعلی دفتر فعال یا ناظر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور می باشد.

لازم به ذکر است همزمان با بیست و دومین کنگره سراسری اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به برگزیدگان در هر بخش تندیس جشنواره و لوح سپاس تقدیم خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 999632

وب گردی

وب گردی