150 واحد دانشگاه آزاد در طرح مدیریت مصرف بار شرکت کردند

مدیر مرکز تحقیقات معماری و انرژی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت: از مجموع 400 واحد دانشگاهی، حدود 150 واحد دانشگاه آزاد اسلامی در طرح مدیریت مصرف بار شرکت کرده و بنا بر ویژگی های خود، کاهش مصرفی را در پیکِ بارِ تابستان داشتند.

اعظم‌السادات رضوی زاده در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره فعالیت های پژوهشی مرکز تحقیقات معماری و انرژی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان اظهار کرد: مرکز ما در زمینه بهره وری انرژی از منظر معماری و ساختمان فعالیت می کند. در این راستا، تحقیقات و پژوهش هایی انجام داده و توانسته‌ایم در قراردادهای ملی هم وارد شویم.

وی ادامه داد: سال گذشته در پروژه مدیریت مصرف بار با اداره برق، همکاری مشترکی داشتیم. از مجموع 400 واحد دانشگاهی، حدود 150 واحد دانشگاه آزاد اسلامی در این طرح شرکت کرده و بنا بر ویژگی های خود، کاهش مصرفی را در پیکِ بارِ تابستان داشتند که رقم بسیار زیادی برای اداره توزیع برق به شمار می رفت.

مدیر مرکز تحقیقات معماری و انرژی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان با اشاره به موانع و مشکلات موجود در راه تحقیق و پژوهش گفت: اصلی ترین مشکل ما، مسائل مالی است. متأسفانه ما حساب جداگانه ای نداریم، مراکز تحقیقاتی، شخصیت حقیقی و حقوقی ندارند و در چارت دانشگاه وارد نشده اند.

رضوی‌زاده در پایان گفت: ما با معضلات زیادی درگیر هستیم اما خوشبختانه دکتر طهرانچی (رئیس دانشگاه آزاد اسلامی) نگاه خوبی به مقوله پژوهش دارد و امیدواریم در آینده ای نزدیک، اتفاقات خوبی رخ دهد.

20 اسفندماه 97، گردهمایی سراسری رؤسای مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی، با حضور بابک نگاهداری، رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در سالن اجتماعات هتل فرهیختگان برگزار شد.

مدیران پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی کشور شنونده نقطه نظرات، گلایه ها، دغدغه ها و پیشنهادهای رؤسای مراکز تحقیقاتی و پژوهشگاه های واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور بودند تا گام مؤثری در جهت حرکت به سوی پژوهش محوری دانشگاه آزاد اسلامی برداشته شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 999634

وب گردی

وب گردی