نیروی انتظامی  از هنرمندان در گسترش نظم و امنیت حمایت می کند

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی با بیان اینکه ناجا در حوزه های نظم و امنیت و نیز آسیب های اجتماعی مسئولیت دارد،گفت: نیروی انتطامی از کسانی که متعهدانه و هنرمندانه در تصمیم گیری آسیب های اجتماعی و گسترش نظم و امنیت نقش آفرین هستند، حمایت و پشتیبانی می کند.

به گزارش ایسکانیوز، سردار محمدعلی نوری نژاد درآیین اختتامیه آثار منتخب جشنواره فیلم فجر " ۷شب-۷فیلم" ضمن خوش آمدگویی به حاضران گفت: ازهمه عزیزانی که برای هرچه بهتر برگزارشدن این مراسم و نیز در طول ایام نمایش فیلم ها به نوعی نقش آفرین بودند، تقدیروتشکرمی کنم.

وی افزود: به عنوان عضوکوچکی ازجامعه اسلامی ایران و نیز یکی از اعضای خانواده نیروی انتظامی از بزرگوارانی که به نوعی در تهیه و تولید فیلم های منتخب نقش اساسی داشتند، تشکر ویژه ای کنم.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه هنرمتعهدانه کمک می کند تا این عزیزان فراموش نشوند، گفت: هنرمتعهدانه می تواند جای تبلیغات وسیع ودروغ را که گاهی ممکن است جای شهید وجلاد را عوض کند و در ذهن ها به گونه دیگر نقش ببندد را از یکدیگرمتمایزکند.

معاون هماهنگ کننده ناجا گف: این هنرکمک می کند تا تاریخ معاصر ما دقیق تر، روشن ترو کامل تر به تصویر کشیده شده و در تاریخ ثبت شود.

وی به نقش آفرینی نوجوانان در دفاع مقدس و ساخت فیلم هایی با چنین مضامینی اشاره و بیان کرد: در دوران دفاع مقدس، نوجوانان دلیر و شجاع کشورمان، مردانه در دل دشمن رفته وایثارگری کردند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: در فیلم "شبی که ماه کامل شد" نمادی از مظلومیت شهدای عزیز و نیز مردم سیستان و بلوچستان و همچنین انحراف بین اسلام رحمانی و تکفیری به تصویر کشیده شد.

معاون هماهنگ کننده ناجا به فیلم تختی اشاره و بیان کرد: در این فیلم زندگی جوانمردانه و یک اسطوره که می تواند برای جوانان امروزالگو باشد به نمایش در آمد؛ همچنین در دیگر فیلم ها به موضوعات روز جامعه پرداخته شده است.

سردار نوری نژاد در خاتمه با بیان اینکه ناجا در حوزه های نظم و امنیت و نیز آسیب های اجتماعی مسئولیت دارد،تصریح کرد: نیروی انتطامی از کسانی که متعهدانه و هنرمندانه در تصمیم گیری و رفع آسیب های اجتماعی و نیز گسترش نظم و امنیت نقش آفرین هستند، حمایت و پشتیبانی می کند.#

کد خبر: 999665

وب گردی

وب گردی