واحد الکترونیک دانشگاه آزاد از ایده های خلاق حوزه مجازی حمایت می کند

رئیس واحد الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برگزاری استارت آپ های متعدد باعث می شود تا ایده های برتر مشخص شوند و افراد در زمینه های مختلف در مسابقات شرکت کنند تا با این رقابت ایده های خلاقشان را معرفی کنند.

محمدرضا کشاورزی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: واحد الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی بزرگترین دانشگاه مجازی کشور است و برای رسیدن به این نقطه بسیاری از سامانه های خدمت رسانی را راه اندازی کرده است.

وی افزود: بسیاری از نکات وجود که با راهنمایی اساتید و دانشجویان می تواند به رشد ما کمک زیادی کند به طور کل در فضای محتوای آموزشی، تکست،مولتی مدیا ایده هایی قرار دارد که به کسب و کار، نوآوری و اشتغالزایی تبدیل می شوند.

رئیس واحد الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: برگزاری استارت آپ های متعدد باعث می شود تا ایده های برتر مشخص شوند و افراد در زمینه های مختلف در مسابقات شرکت کنند تا با این رقابت ایده های خلاقشان را معرفی کنند.

کشاورزی تصریح کرد: مرکز رشد واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی همانند بسیاری از مرکز رشد ها امکانات خواصی از جمله مکان فیزیکی، خدمات مورد نیاز یک تیم و شرکت، وام ها و مشاوره های لازم را در اختیار دانشجویان قرار می دهد. مرکز رشد ما خدمات فضای مجازی مثل زیر ساخت ها و سرور ها دارد که به همه این افراد که در این حوزه هستند کمک می کند تا رشد بیشتری داشته باشند.

رئیس واحد الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به وسعتی که در موضوع فضای مجازی داریم تصمیم گرفتیم که در آینده استارت آپ های دیگری هم برگزار کنیم و برنامه ریزی کرده ایم که در هر بخش به صورت مجزا این رویداد را عملی کنیم.

وی عنوان کرد: طرح پایش یک طرح نوین و کارآمد است که درواقع پژوهش ها را در راستای نیاز های کشور قرار می دهد و بنابراین همه واحد های دانشگاه آزاد اسلامی باید در طرح پایش فعال شوند تا پژهش هایی که دانشجویان انجام می دهند هدفمند باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 999681

وب گردی

وب گردی