برگزاری انتخابات تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد استان  آذربایجان شرقی در سال 97

نماینده رئیس دانشگاه آزاد در تشکل های دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: در سال 97 تمام تشکل های دانشجویی انتخابات خود را برگزار کردند اما در خصوص تشکل های اساتید، نیمی از تشکل های هنوز انتخابات را برگزار نکردند که در سال 98 این کار عملیاتی خواهد شد.

احسان شاکری نماینده رئیس دانشگاه آزاد در تشکل های دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، گفت: باتوجه به اینکه مدت زمانی بود که برخی از تشکل های دانشجویی انتخابات برگزار نکرده بودند، در سال 97 تلاش شد تا بابرگزاری انتخابات درون تشکلی، وضعت آنها تعیین تکلیف شود.

شاکری اضافه کرد: در سال 97 تمام تشکل های دانشجویی انتخابات خود را برگزار کردند اما در خصوص تشکل های اساتید، نیمی از تشکل های هنوز انتخابات را برگزار نکردند که در سال 98 این کار عملیاتی خواهد شد.

نماینده رئیس دانشگاه آزاد در تشکل های دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در خصوص میزان فعالیت تشکل های دانشجویی این استان، گفت: در سال 97 به صورت ماهانه از هر تشکل دانشجویی در واحدها یک الی دو برنامه در سطح دانشگاه برگزار شده است که نشان دهنده حضور فعال تشکل ها در استان آذربایجان شرقی است.

وی در ادامه افزود: طرح شهید شهریاری برای اساتید و اردوی حیات طیبه برای دانشجویان با حضور 4 استان همجوار و شمال غرب کشور در واحد دانشگاهی اهر برگزار شد که قصد بر شناسایی نخبگان دانشگاهی بود.

شاکری با اعلام خبر تاسیس چند تشکل دانشگاهی جدید در واحدهای دانشگاهی استان آذربایجان شرقی، گفت: این تشکل های تازه تاسیس در حوزه اساتید و دانشجویی است که با هدف رونق بخشی و افزایش پویایی دانشجویان در سطح دانشگاه ها ایجاد شده اند.

نماینده رئیس دانشگاه آزاد در تشکل های دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی افزود: زمانیکه تصمیم بر تعیین تکلیف تشکل های دانشجویی شد، مجوز فعالیت یکسری از تشکل ها لغو گردید و برای جبران مجوز تاسیس چند تشکل در واحدهای بزرگ استان داده شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 999697

وب گردی

وب گردی