افزایش پژوهش های کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در سال 98

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: پژوهش های کاربردی واحد همدان در سال 98 افزایش خواهد یافت که مبنای آن ها تلاش برای حل مشکلات جامعه خواهد بود.

مرتضی قائمی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره چشم انداز و اقدامات فرهنگی و پژوهشی واحد همدان در سال 98 گفت: در سال آینده، برنامه های متنوعی را در راستای تقویت فضای فرهنگی دانشگاه در نظر داریم.

وی افزود: تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه های فرهنگی و اجتماعی از دیگر برنامه های واحد همدان در سال 98 خواهد بود؛ همچنین برنامه ریزی برای مهارت افزایی دانشجویان را در نظر داریم که در این حوزه کارآگاه ها و کلاس های آموزشی را برگزار خواهیم کرد.

قائمی ادامه داد: به دنبال این هستیم که دانشجویان در شرایط بهتری از دانشگاه فارغ التحصیل شوند و مهارت های بیشتری را کسب کرده باشند؛ همچنین مهارت هایی که کسب کرده اند، با نیازهای جامعه تناسب بیشتری داشته باشد و بتوانند نقش فعالی را در حل مشکلات جامعه ایفا کنند.

سرپرست واحد همدان تصریح کرد: در حوزه آموزشی نیز دارای رشته های متنوعی هستیم که تقویت این رشته ها، جذب دانشجوی بیشتر و هیات علمی بهتر و تقویت بنیان های علمی اساتید را سال 98 در دستور کار خواهیم داشت.

وی تلاش برای افزایش پژوهش های کاربردی را دیگر برنامه واحد همدان برای سال آینده دانست و گفت: مبنای این پژوهش های کاربردی تلاش برای حل مشکلات جامعه خواهد بود.

قائمی خاطرنشان کرد: برای افزایش درآمدهای غیر شهریه ای نیز برنامه ریزی های زیادی کرده ایم؛ در حوزه اقتصاد دانش بنیان و سایر مباحث اقتصادی، اقدامات متنوعی را انجام خواهیم داد تا بتوانیم وضعیت اقتصادی دانشگاه را تا حد زیادی بهبود ببخشیم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با اشاره به طرح پایش اذعان داشت: طرح پایش نیز جزو یکی از برنامه های اصلی واحد در سال آینده خواهد بود؛ قرار است که دو گرایش برای موضوعات مورد تمرکز در طرح پایش به واحد همدان ارائه شود. گرایش های هنر و معماری گردشگری جزو موضوعاتی است که پیشنهاد شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 999710

وب گردی

وب گردی