روند انجام پروژه‌های ملی حوزه علوم شناختی تسهیل شد

آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز و پژوهشکده علوم شناختی پژوهشگاه دانش‌های بنیادی تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک امضاء کردند تا روند انجام پروژه‌های ملی مشترک تسهیل شود.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز و پژوهشکده علوم شناختی پژوهشگاه دانش‌های بنیادی (IPM) در راستای توسعه تعاملات علمی و دانشگاهی در حوزه نقشه برداری مغز، علوم شناختی و علوم اعصاب امضاء شد.

این تفاهم‌نامه به امضای محمدرضا آی رئیس آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز و علی قاضی‌زاده رئیس پژوهشکده علوم شناختی پژوهشگاه دانش‌های بنیادی رسید.

بر اساس این گزارش، با امضای این تفاهم نامه هر یک از دو طرف برای فراهم آوردن امکانات در راستای انجام پروژه‌های ملی و ارائه خدمات پژوهشی مشترک در زمینه‌های مرتبط توافق کردند. همچنین با انعقاد این تفاهم‌نامه شرایط لازم برای استفاده دانشجویان و محققان پژوهشکده از امکانات و تجهیزات آزمایشگاه در چهارچوب تعرفه‌های مصوب، مشاوره علمی و تخصصی در آزمایشگاه در زمینه‌های پروژه‌های تحقیقاتی مرتبط و همکاری در انجام خدمات تصویربرداری با دستگاه‌های MRI دو طرف فراهم و آزمایشگاه با اعزام کارشناس با پژوهشکده همکاری می کند.

این تفاهم‌نامه به مدت دو سال اعتبار دارد که دانشجویان و محققان می‌توانند از امکانات آزمایشگاه و پژوهشکده در انجام پروژه‌های تحقیقاتی بر اساس مفاد آن استفاده کنند.

آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز با هدف پاسخگویی بخشی از نیازهای پژوهشی و فناوری کشور در زمینه ایجاد زیرساخت تصویربرداری و تحریک مغزی برای تحقیقات شناختی و ارائه خدمات دانش‌بنیان در حوزه علوم و فناوری‌های شناختی و نقشه‌برداری مغز با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 999729

وب گردی

وب گردی