بیمارستان‌های دانشگاه آزاد اسلامی در ایام نوروز در خدمت هموطنان است

بیمارستان‌‌های مختلف دانشگاه آزاد در ایام تعطیلات نوروز، خصوصا در بخش اورژانس به کلیه بیماران و مراجعه کنندگان خدمات رسانی دارند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشگاه آزاد اسلامی بزرگترین دانشگاه کشور است که با گستردگی در سراسر کشور، علاوه بر ایجاد عدالت آموزشی در دورترین و محروم‌ترین نقاط ایران، خدمات‌رسانی مناسبی را با ایجاد بیمارستان‌‌های متصل به این دانشگاه داشته تا علاوه بر ایجاد فضای مناسب آموزشی برای دانشجویان رشته پزشکی به بخش بهداشت و درمان کشور هم کمک شایانی کرده است. بسیاری از بیمارستان‌های واحدهای دانشگاه آزاد در ایام عید به مسافران خدمات رسانی مناسبی دارند، در همین راستا به سراغ مسئولان واحدهای دانشگاهی که بخشی از بیمارستان‌های دانشگاه آزاد را در اختیار دارند رفتیم که مشروح آن به شرح زیر است:

بیمارستان‌های دانشگاه علوم‌پزشکی آزاد اسلامی تهران

بیمارستان بوعلی و امیرالمومنین از بیمارستان‌های دانشگاه آزاد محسوب می‌‌شوند. برنامه این بیمارستان‌ها در تعطیلات نوروز مثل روزهای عادی است اما با توجه به کم شدن تعداد مراجعه کننده در این ایام، تعداد تخت‌های فعال نصف شده و نیروهای بیمارستان هم به صورت شیفتی تقسیم می‌شوند.

به گفته سید علی ابطحی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی علوم پزشکی تهران، اورژانس بیمارستان‌های مربوط به دانشگاه آزاد در ایام نوروز، فعال بوده اما ظرفیت اتاق‌های عمل، با توجه به کم شدن تعداد مراجعه کننده، کاهشخواهد یافت. بیمارستان فرهیختگان هم فقط در بخش اورژانس فعال است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی علوم پزشکی تهران از عدم وجود اسکان نوروزی به دلیل نبود خوابگاه در این واحد دانشگاهی خبر داد.

بیمارستان امام سجاد واحد تبریز

بیمارستان امام سجاد دانشگاه آزاد تبریز 138 تخت دارد که کلیه امکانات لازم در این بیمارستان فراهم بوده و درمانگاه این بیمارستان تا 4 فروردین‌ماه تعطیل بوده، اما بخش اورژانس و دیگر بخش‌های مربوط آماده خدمات رسانی به بیماران است.

عزیز جوان‌‌پور رئیس دانشگاه آزاد تبریز از آمادگی مهانسرای این واحد دانشگاهی برای پذیرایی از مسافران نوروزی خبر داد که این مرکز اقامتی متعلق به واحد تبریز در مرکز شهر قرار داشته و ظرفیت پذیرش 90 مسافر را دارد که کلیه امکانات لازم در این فضا موجود است.

بیمارستان امام رضا واحد اردبیل

بیمارستان امام رضا 108 تخت دارد و متعلق دانشگاه آزاد اردبیل بوده اما تجهیز و اداره آن به دانشگاه علوم پزشکی اردبیل واگذار شده. این بیمارستان در ایام تعطیل آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی به کلیه بیماران و مراجعه‌‌کنندگان را دارد.

اسحاق رسولی رئیس دانشگاه آزاد اردبیل از آمادگی مهمانسرای واحد اردبیل و سرعین با کلیه امکانات لازم در سوئیت‌‌های موجود در آن، جهت پذیرش مسافران نوروزی خبر داد.

آنچه مسلم است، با توجه به تمهیدات در نظر گرفته شده به لحاظ خدمات درمانی و ایجاد امکانات لازم برای اسکان نوروزی مسافران توسط دانشگاه آزاد به جرات می‌توان گفت، این دانشگاه، نمونه بی‌‌نظیر خدمات‌رسانی همه جانبه گسترده در آموزش عالی کشور است.

انتهای پیام/

کد خبر: 999736

وب گردی

وب گردی