آئین تکریم بازنشستگان دانشگاه آزاد زنجان برگزار شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در مراسم تکریم بازنشستگان این دانشگاه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در راستای اهداف متعالی کشور گام برمی‌دارد و سرافراز به راهش ادامه خواهد داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری شبستان، علیرضا فیروزفر در آئین تکریم بازنشستگان دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، اظهار کرد: برخی نظرات حاکی از این است که سال پیش رو برای کشور ممکن است سال سختی باشد اما ملت ایران همواره در صحنه هستند و همیشه ثابت کرده اند با غلبه بر سختی ها به اهداف متعالی دست خواهند یافت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان اضافه کرد: ملت ایران همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند و قطعا مسئولین را در اداره کشور همراهی خواهند کرد.

وی با اشاره به لزوم همدلی در کشور برای فائق آمدن بر مشکلات جامعه گفت: همدلی و همیاری نیاز اساسی کشور برای غلبه برمشکلات است و مجموعه نیروهای نظام باید برای اعتلای کشور در کنار هم باشند؛ امروز کشور بیش از پیش به وحدت نیاز دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خدمات و زحمات نیروهای بازنشسته دانشگاه افزود: جمعی از پرسنل مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند و همه ماباید قدردان نیروهای صادق و همکاران پرتلاش مان که سالها برای اعتلای دانشگاه فعالیت کرده اند باشیم.

وی بیان اینکه بازنشستگان به عنوان پشتیبان دانشگاه هستند، افزود: با اطمینان می‌توان گفت دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در راستای اهداف متعالی کشور به اهداف بلند خود خواهد رسید و سرافراز به راهش ادامه خواهد داد.

همچنین در ابتدای این مراسم ، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان زنجان گفت: حفظ کرامت انسانی نیروهای سازمانی باید به عنوان یک اصل مورد توجه مدیران قرار بگیرد.

حجت الاسلام عنایت الله شامی، اظهار کرد: این تکریم‌ها و تقدیرها جبران کننده زحمات بازنشستگان نمی‌شود؛ با اتحاد، همدلی، همگرایی و ارزش گذاری متقابل این حرکت ها باید استمرار داشته باشد تا دانشگاه به اهدافی که دنبال می‌کند برسد.

وی اضافه کرد: پیشکسوتان دانشگاهی که به کسوت بازنشستگی نائل آمدند جوانی خود را صرف خدمت به دانشگاه و دانشجو کرده اند.

شامی ادامه داد : همه پرسنل حاضر در دانشگاه در رده‌های مختلف قدم های موثری در ارتقای سطح علمی و اجرایی دانشگاه داشته اند و با تلاش همه اعضای دانشگاه می‌توان انتظاراتی که از این مرکز علمی در سطح جامعه وجود دارد به خوبی برآورده کرد.

کد خبر: 999770

وب گردی

وب گردی