ارائه خدمات مالی ارزان به شرکت‌های دانش‌بنیان در مناطق محروم

رئیس صندوق نوآوری وشکوفایی از ارائه خدمات مالی ارزان به شرکت‌های دانش‌بنیان مناطق محروم با همکاری صندوق کارآفرینی امید در سال آینده خبر داد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، «علی وحدت»از اعضای صندوق نوآوری و شکوفایی، در دیدار با مسولان صندوق کارآفرینی امید گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی بر اساس برنامه های جدید خود درصدد است با کاهش تصدی گری و گسترش برون‌سپاری و افزایش نقش نظارتی با همکاری صندوق‌های پژوهش وفناوری، بانک ها و سایر نهادهای ذی‌ربط، در تامین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان گام های جدیدی بردارد.
وی با تاکید بر اینکه پیاده‌سازی همکاری مشترک با صندوق کارآفرینی در راستای ماموریت‌ صندوق نوآوری و شکوفایی و برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه‌های مختلف اقتصادی کشور بوده است، افزود: صندوق نوآوری و شکوفایی به دنبال این است که با همکاری صندوق کارآفرینی امید در سال آینده به شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در مناطق محروم، خدمات مالی ارزان قیمت ارائه کند.
در این دیدار، «اصغر نوراله‌زاده» مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، با بیان اینکه سامانه های نظارتی صندوق کارآفرینی امید دارای به روزترین روش های موجود در کشور است، خاطرنشان کرد: به همین دلیل با وجود نگاه ماموریت محور خود در ارائه تسهیلات به متقاضیان واجد شرایط دارای کمترین انحراف در محل هزینه‌کرد و معوق شدن تسهیلات است.
وی ضمن اشاره به اولویت‌های مدنظرصندوق کارآفرینی امید، سه شاخصه نوآوری، ایجاد اشتغال و کمک به توسعه اقتصادی کشور را از اهم موارد قابل بررسی دانست.

انتهای پیام/

کد خبر: 999807

وب گردی

وب گردی